PracaGrupypl.praca.dyskusje › ja wyjechalem...

  • 1. Data: 2004-09-19 13:18:31
    Temat: ja wyjechalem...
    Od: "obywatel" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No niestety. Stwierdzilem ze dalsze mocowanie sie z polska rzeczywistoscia
    nie ma sensu. Wyjechalem do Irlandii. Pracuje fizycznie, ale stac mnie na
    godne zycie - i jeszcze pomagam rodzinie.
    Jezeli tez myslisz o wyjezdzie, nieco informacji znajdziesz w moim blogu:
    http://www.obywatel.blog.onet.pl

    Pozdrawiam
    Piotr Slotwinski
    http://www.obywatel.blog.onet.pl

    ps. na internet zagladam raz na tydzien (nie mam czasu po prostu), wiec
    prosze o wyrozumialosc (odpisac moge z duzym opooznieniem).

  • 2. Data: 2004-09-19 14:43:36
    Temat: Re: ja wyjechalem...
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    obywatel w wiadomości <cik0v6$m1q$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > No niestety. Stwierdzilem ze dalsze mocowanie sie z polska rzeczywistoscia
    > nie ma sensu. Wyjechalem do Irlandii.

    Wielu ma podobne plany, ja też (niestety czekam, aż moja Pani skończy
    studia, abyśmy mogli pojechać razem).

    > http://www.obywatel.blog.onet.pl

    Powiem szczerze, to pierwszy blog, którego przeczytałem całego, ba pierwszy
    którego nie zamknąłem po 4s. Więcej chyba mówić nie muszę. :)
    Pozdrawiam i powodzenia w "innym" świecie.

    --
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 3. Data: 2004-09-19 15:16:03
    Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    co mogę dodać. mięczaki uciekają.

    ludzie którzy dzisiaj cierpią z powodu nierozsądnych
    decyzji w przeszłości, kiedy decydowali się na wykształcenie,
    czy błędnych kroków przy rozpoczynaniu kariery.

    ot. dobrze ze mi sie udaje tutaj zyc na dobrym poziomie,
    bo jak czytałem to miedzy Celtami czy Brytyjczykami
    można choroby psychicznej dostać z powodu ich mentalności

    ale zycze powodzenia!
    RSA

  • 4. Data: 2004-09-19 15:55:04
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Red_Akcja wrote:

    > co mogę dodać. mięczaki uciekają.

    Zawsze można i w ten sposób podnosić właśną wartość
    we własnych oczach. Nazywać innych mięczakami.

    > ludzie którzy dzisiaj cierpią z powodu nierozsądnych
    > decyzji w przeszłości, kiedy decydowali się na wykształcenie,
    > czy błędnych kroków przy rozpoczynaniu kariery.

    I teraz te błędy naprawiają. :-)
    Nie tylko tacy wyjeżdżają - wyjeżdżają też tacy,
    którzy nie chcą być cały czas ubogimi krewnymi,
    a są dobrymi specjalistami.

    > ale zycze powodzenia!

    I tak trzymać.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl

  • 5. Data: 2004-09-19 16:11:13
    Od: "ewaire" <e...@d...com>

    Użytkownik "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > bo jak czytałem to miedzy Celtami czy Brytyjczykami
    > można choroby psychicznej dostać z powodu ich mentalności

    rownie dobrze z powodu _polskiej_ mentalnosci.
    wymienilem na brytyjska. wole ja, _z dwojga zlego_

    marek

  • 6. Data: 2004-09-20 09:10:10
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    a ile w Polsce zarabiales?