PracaGrupypl.praca.dyskusje › irlandia - kierowca tira

  • 1. Data: 2004-12-09 20:35:42
    Temat: irlandia - kierowca tira
    Od: "drapcio" <d...@i...pl>

    witam
    dziś dostałem maila i nie wiem co o nim sądzić ......

    If you speak English following job is available for you: international
    driver C+E 40 tonnes. Transport firm from Wexford, Ireland. 600 Euro per
    week. Ireland - West and East Europe. Would you like to start? Please send
    your telephone number.

    jak na razie nic nie pisze bo praca poza granicami nie wchodzi w rachubę
    przynamniej na razie
    czy ktoś z was zna kogoś kto jeździ jako kierowca za granicą ... anglia,
    niemcy i inne kraje, coś pisali mówili czy dobrze, źle jak zarabiali
    pozdrawiam
    drapcio

  • 2. Data: 2004-12-10 01:51:21
    Temat: Re: irlandia - kierowca tira
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

> [...]
    > czy ktoś z was zna kogoś kto jeździ jako kierowca za granicą ... anglia,
    > niemcy i inne kraje, coś pisali mówili czy dobrze, źle jak zarabiali

    Jechalem stopem w Belgii z polskim kierowca pracujacym u Irlandczyka. Zarabia
    115 euro/dzien, bardzo sobie chwali atmosfere i szefa. Z poczatku b.trudno sie
    przyzwyczaic do kierownicy po prawej stronie, potem jest O.K
    t.

  • 3. Data: 2004-12-10 07:57:14
    Od: "Skony" <s...@w...pl>

> [...]
    > czy ktoś z was zna kogoś kto jeździ jako kierowca za granicą ... anglia,
    > niemcy i inne kraje, coś pisali mówili czy dobrze, źle jak zarabiali

    Ja też znam kolesia co to pracuje w Irlandii i sobie chwali. Wypłata
    niemała, zawsze na czas, w przyszłym roku chce ściągnąć całą rodzinę tzn.
    jest zadowolony. Z doświadczenia wiem, że człowiek jest ciężki we współżyciu
    i w POlsce trudno mu było zaczepić się gdzieś na dłużej ale warunki
    zmieniają ludzi.

    Pozdrawiam wszystkich szukających pracy w Irlandii, Anglii itp.

  • 4. Data: 2004-12-11 08:23:42
    Od: "drapcio" <d...@i...pl>

    wszytko fajnie
    tylko najgorsze jest jak się zdecydować na ten wyjazd :)
    żona moja jest jedynaczką jej rodzice chcą jak najlepiej dla niej ale nie
    mają Oni już za bardzo nikogo tak bliskiego ...
    póki co mam pracę tutaj zobczymy tego maila musze soboie zapisać :) na
    przyszłośc
    thx za info
    pozdrawiam
    drapcio