PracaGrupypl.praca.dyskusjeinterview w Siemens › interview w Siemens
    From: karol kluska <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: interview w Siemens
    Date: Fri, 28 Jan 2005 21:19:49 +0100
    Sender: a...@o...pl@host-ip218-244.crowley.pl

    a tak w przyplywie natchnienia opowiem wam o moim dzisiejszym
    interview w firmie Siemens we wroclawiu... aplikowalem na stanowisko
    "inzynierskie"...

    generalnie bardzo mile odczucia... nie wiem, czy mnie beda chcieli - w
    poniedzialek mam dostac odpowiedz - czyli raczej "blyskawicznie"
    przebiega u nich rekrutacja... wyslalem swoja aplikacje jakos chyba na
    poczatku tygodnia - zadzwonili w srode i umowili mnie na piatek -
    rozmowa oczywiscie po angielsku, najpierw "szef" opowiedzial troche o
    produkcie jaki robia, pozniej zapytal mnie o moje wczesniejsze
    doswiadczenia - pozniej krotki stosunkowo prosty test z jezyka w
    ktorym mialbym ewentualnie programowac, jakies dodatkowych pare pytan
    z tego jezyka - wszystko kulturalnie...

    hm... ciekawe... bardzo pozytywne jest to, ze gadalem bezposrednio jak
    zrozumialem z szefem team'u czy cos takiego a nie z jakims "oficerem
    od rekrutacji" jak to mialo miejsce w innej duzej firmie do ktorej
    aplikowalem...

    na koniec bylo mi dane poznac "chlopakow" z ktorymi ewentualnie
    przyjdzie mi pracowac - tez kulturalnie - zapytali co wczesniej
    robilem - wywiazala sie rozmowa o tym i owym...

    no... nawet jak podejma zla decyzje i sie na mnie nie zdecyduja to
    bede ich calkiem milo chyba wspominal - po prostu podobalo mi sie u
    nich... bylem juz na gorszych rekrutacjach...