PracaGrupypl.praca.dyskusje › ilu Polakow sp... do UE po 2004?

  • 61. Data: 2002-01-24 11:59:49
    Temat: Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Bellatrix" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:02012412443329@polnews.pl...
    > @kingram: z mobbingiem mozesz sie spotkac wszecie i na kazdym stanowisku,
    > ciesze sie, ze dobrze trafiles :)

    > Mobbing jest zjawiskiem bardzo ropowszechnionym. Polacy pracujacy na
    Zachodzie
    > za "pol ceny" i robiacy w ten sposob nieuczciwa konkurencje krajowcom
    musza
    > sie liczyc z mobingiem.

    znaczy czytałeś w gazecie :-),
    więc to dobrze, że ja i moi kumple na GC pracują za "całą cenę", może
    dlatego nie spotykają się w mobbingiem ? ;-))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 62. Data: 2002-01-24 13:05:08
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    Witam

    "Bellatrix" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    Poprosze o dokladna definicje tego zjawiska.

    I o te dane

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 63. Data: 2002-01-24 14:15:17
    Od: "Bellatrix" <a...@p...onet.pl>

    >znaczy czytałeś w gazecie :-),
    >więc to dobrze, że ja i moi kumple na GC pracują za "całą cenę", może
    >dlatego nie spotykają się w mobbingiem ? ;-))

    Wam sie tylko wydaje, ze pracujecie za pelna cene. Przeciez nikt z np. Niemcow
    nie zatrudnilby do pracy Polakow, gdyby byli w tej samej cenie co krajowcy.
    To tak samo jak w Polsce nikt by nie zatrudnial Ukraincow, gdyby nie byli
    tansi od Polakow.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 64. Data: 2002-01-24 17:03:26
    Temat: Odp: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Od: "olo" <o...@i...pl>

    Użytkownik Slavo <s...@g...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2nfqt$nkp$...@n...onet.pl...
    > "olo" <o...@i...pl> wrote in message
    >
    > Z innymi lekarzami tez pieknie nie jest, bo bardzo ciezko sie dostac i
    sie

    > tylko, że nie sterczysz pod drzwiami do gabinetu godzinami tylko dostajesz
    > konkretną godzinę o której masz się zjawić, i dla kontrastu z pl lekarz po
    > wejściu do gabinetu podeje ci rękę na powitanie i praedstwaia się
    >
    > pozdrówka, slavo

    Slavo, ja mowie, ze mialem termin i tez czekalem 1.5 a krocej niz 0.5h to mi
    sie
    jeszcze u zadnego lekarza tu nie zdarzylo...

    Pozdr,
    Olo

  • 65. Data: 2002-01-24 17:08:32
    Od: "olo" <o...@i...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...
    </cut>
    </cut>

    > W RFN mialem badanie okresowy jamy ustnej, po pierwsze zadnych kijkow gosc
    nie
    > kupowal, po drugie nawijal po angielsku, po trzecie sie posmial z
    wybielonego
    > zeba ;-). I mysle ze by nie odtstawil cos takiego jak tamten (praktykant),
    bo
    > wie co to jest sad i wie co to znaczy stracic licencje.
    Hihihi... i tu sie co nieco ubawilem (bez obrazy)... Niemcy to nie USA i tu
    sie lekarzy tak latwo do
    sadu nie podaje a na pewno nie o spieprzony zabek... Ostatnio mialem
    dyskusje z
    kolegami z pracy, ze w NIemczech jest prawie niemozliwe podanie lekarza do
    sadu
    o jakas pierdole. Nie jestem tego w 100% pewien - może Thomas to
    zweryfikuje?

    > Ja mam karte telefoniczna / telefon po reka i sie umawiam na godzine. I na
    nic
    > sie nie czeka.
    Moze masz prywatne ubezp.? Bo na normalnym publicznym zawsze sie czeka mimo
    wczesniejszego uzgodnienia terminu. No ale ja jestem na Zaglebiu wiec ludzi
    tu multum...

    > Pozdr.
    > R-nee.

    Pozdr,
    Olo

  • 66. Data: 2002-01-24 17:17:24
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Thu, 24 Jan 2002 10:21:57 +0100, p...@f...lublin.pl
    (=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3_Paro=F1?=) wrote:
    [ciach...]
    >Tak, chciałbym płacić norweskie podatki, gdyby były przeznaczone na
    >utrzymanie mojego otoczenia na norweskim poziomie, i gdybym zarobki miał też
    >norweskie. Zresztą, płacę podobne podatki.
    Tak wrzuce 3 grosze, te nieziemskie podatki i tak niewystarczaja na
    utrzymanie norweskiego standartu zycia. Wiekszosc pieniedzy rzad
    norweski ma z ropy z morza polnocnego.

    No ale to tak na marginesie :)

    pzdr
    Limfo

  • 67. Data: 2002-01-25 08:20:04
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    Witam

    "olo" <o...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > sadu
    > o jakas pierdole. Nie jestem tego w 100% pewien - może Thomas to

    Leczac zeby u dentysty, powiedzial mi, ze za niedbalstwo, ktorego dopuscil
    sie w moim przypadku lekarz w Polsce i gdyby to mialo miejsce w Niemczech
    bez problemu otrzymalbym odszkodowanie idace w tysiace marek.

    Jak myslisz, dlaczego polisa, a wlasciwie ubezpieczenie
    od kosztow sadowych jest takie powszednie?

> [...]
    mimo
    > wczesniejszego uzgodnienia terminu. No ale ja jestem na Zaglebiu wiec

    Roznica pomiedzy ubezpieczeniem panstwowym a prywatnym jest taka, ze do
    okreslona (wracam do dentysty) kwote leczenie jest za darmo. Lecz jest
    pewien
    minus. To ubezpieczenie jest efektywne (tansze), gdy nie masz rodziny.
    Panstwowe
    ubezpieczenie obejmuje cala rodzinke, _bez roznicy ilu czlonkow ta rodzina
    sobie liczy_.
    A poza tym, gdy zachodza jakies nieprawidlowosci (z czym sie dotad nie
    spotkalem)
    masz otwarta sciezke do zaskarzenia delikwenta.

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 68. Data: 2002-01-25 08:46:17
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > sadu
    > o jakas pierdole. Nie jestem tego w 100% pewien - może Thomas to

    NIe wiem nie probowalem, ale jak by sie nie podawalo, to zgodnie ze zdrowym
    rozsadkiem odwalanie lipy by bylo na porzadku dziennym.

> [...]
    > wczesniejszego uzgodnienia terminu. No ale ja jestem na Zaglebiu wiec ludzi

    Mam pierwsze z rzedu AOK. Bylem 3 razy u lekarza i z 3 razy nigdy nie czekalem
    wiecej niz 10 min, a prawda jest tak ze nieraz tez i wczesniej przychodzilem
    niz trzeba.

    Z innej strony to tez nie Polska i nie podoba Ci sie na zaglebiu mozesz
    pojechac do lekarza na Bawarii ;-)

    Pozdr.
    Arnie.

  • 69. Data: 2002-01-25 09:14:59
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

> [...]
    krajowcy.
    > To tak samo jak w Polsce nikt by nie zatrudnial Ukraincow, gdyby nie byli

    sorry, ale za przeproszeniem p%$#%sz głupoty, nie masz pojęcia a się
    wypowiadasz! u mnie w firmie polityka płacowa jest jasna i taka sama dla
    wszystkich niezależnie od pochodzenia i z tego co widzę kumple pracujący
    tutaj też nie robią za pół ceny, zgadzam się że np. rdzenny niemiec
    pracujący na tym samym stanowisku posiadający takie same kwalifikacje może
    dostać nieco więcej bo ma doświadczenie nabyte w tym kraju a nie gdzie
    indziej i wie jak wynegocjować lepszą płace! ale piszę wyraźnie: "może" i
    "nieco", a nie, że ma 2 razy więcej (choć z drugiej strony to byłoby całkiem
    fajnie w tej chwili zarabiać połowę tego co taki niemiec, bo np. za parę lat
    bym może miał tyle co prawdziwy niemiec, czyli 2 X więcej.... heh...
    rozmażyłem się.. to była by kasa - no nie GCcy? :-)))

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. pytam się więc jaszcze raz : na podstawie czego wydajesz takie opinie?
    jesteś z tych co zawsze wiedzą wszystko lepiej, nawet jak nie mają pojęcia?
    aha... i czy wiesz dlaczego niemcy odpalili program greencard?

  • 70. Data: 2002-01-25 09:45:39
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    Witam

    <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    czekalem
    > wiecej niz 10 min, a prawda jest tak ze nieraz tez i wczesniej

    Mala uwaga. AOK jest najdrozsze. Proponuje BKK (gdy masz rodzine). Kosztuje
    ok 100DEM mniej, a zakres uslug (panstwowa ubezpieczalnia) jest ten sam.
    Jak chcesz, mam zanjomego, ktory sie tym zajmuje. Pomoze wybrac wariant
    najbardziej optymalny.

    > Z innej strony to tez nie Polska i nie podoba Ci sie na zaglebiu mozesz
    > pojechac do lekarza na Bawarii ;-)

    Wyladowales jednak w Bawarii?

    Pozdrawiam
    Pawelek