PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zapłacić sprzedawcy na giełdzie komputerowej

  • 1. Data: 2003-04-04 12:17:16
    Temat: ile zapłacić sprzedawcy na giełdzie komputerowej
    Od: "Tygrys28" <t...@b...gnet.pl>

    Witam!

    Mam zamiar otworzyć stoisko na giełdzie komputerowej w W-wie i
    zatrudnić osobę do sprzedaży ...

    zastanawiam się - ile zapłacić klientowi - czy za miesiąć, czy za każdy
    dzień
    (sobota /niedziela - każdy tydzień w miesiącu)
    czy dawać mu procent od obrotu

    proszę o sugestie w tej sprawie

    pzodr

    Tygrys

  • 2. Data: 2003-04-04 17:49:44
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Tygrys28 <t...@b...gnet.pl> zapodał(-a):
> [...]
    > dzień
    > (sobota /niedziela - każdy tydzień w miesiącu)

    Za godzine + procent od obrotu (bedzie zależało, aby sprzedać...).
    Ile - nie pytaj - nie mam pojęcia - ale tyle, abyś Ty wyszedł na tym dobrze
    ;-)

    ps. no i ustal zasady: "co po kradzieży" - bo bardzo trudno upilnować
    tego na giełdzie (złodzieje są niesamowici...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2003-04-04 20:38:51
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Tygrys28" <t...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzień
    > (sobota /niedziela - każdy tydzień w miesiącu)

    3 lata temu dostawalem 50pln + jesli byla dobra gielda jeszcze jakis
    bonus...

    w razie kradzierzy pokrywalem straty z wlasnej kieszeni (niestety)

    w ciagu roku dzieki bogu i glownie naszej wzmozonej uwadze, ukradli nam
    (bylo nas 2 na stoisko, i wg mnie jest to minimum) tylko wiatraczek... ale
    sasiedzi stracili dysk i proca ( o tym wiem... a co jeszcze? ) a moj kolega
    gonil zlodzieja po terenie gieldy (na stolowce PWR) i dopadl goscia...
    chcial dzwonic na policje (bo koles dzwignal nam ze stolu pamiec) ale
    sasiedzi poradzili zeby lepiej mu obic twarz... na policje nie ma co liczyc,
    bo towar ponizej jakiejs kwoty to niska szkodliwosc spoleczna a poza tym
    gowniarz wiec nic mu nie zrobia...

    --
    Tomek