PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za strone??

  • 1. Data: 2002-03-11 07:57:55
    Temat: ile za strone??
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    > musi zaprojektowac program (plik zrodlowy).

    > ale chyba łatwiej zaprojektowac program niz go napisac? przynajmniej mi sie
    > tak wydaje

    Masz racje - WYDAJE CI SIE.

    Jesli dobrze zaprojektujesz to duza czesc programowania moze wykonac za
    Ciebie nawet automat. Np. Rational Rose generuje kod (oczywiscie nie
    caly) z projektu UMLowego.

    Programowanie jest bardziej mechaniczne i bezmyslne. Projektowanie jest
    bardziej zlozonym procesem. Dokladnie tak jak ponizej napisali Kaizen i
    Daniel. Przyklad z projektowanie i budowa domu.

    Pawel

  • 2. Data: 2002-03-11 14:24:30
    Temat: Re: ile za strone??
    Od: "Marzen@" <m...@k...net.pl>

    Dnia Sun, 10 Mar 2002 13:21:31 +0100, "Jacuo" <z...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >HTML jako jakas glowna specjalizacja nie ma sensu ( duza konkurencja, rozne
    >automaty generujace ), ale znajomosc HTMLa w obecnych czasach to podstawa,
    >bo wiele roznych systemow wiaze seio z siecia i trzeba chociaz wiedziec z
    >czym to sie je. Troche inaczej bym widzial sprawe jesli chodzi o php, asp,
    >czy jsp - nie wiadomo ktory z nich bedzie wiodacym skryptem server-side, ale

    O ile nauka programowania w językach skryptowych ma sens (podobnie jak znajomość
    HTML czy XML), to IMHO samym tworzeniem stron WWW (jeśli chodzi o tzw. design)
    powinny zajmować się osoby posiadające tzw. zmysł artystyczny. Informatycy z
    reguły tego zmysłu nie mają i potrafią zrobić co najwyżej poprawny serwis, ale
    nie będzie to nic zachwycającego (patrz autor postu) ;-)

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 3. Data: 2002-03-15 17:51:53
    Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM>

    Użytkownik "Marzen@" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Hej
    > U mnie tzn Ostrów Wlkp ceny wahają się od 1,85 do 2 za str. a poza tym
    > niektóre firmy biorą 1,50 + VAT z możliwością odpisu
    > pozdrawiam
    > Marzena

    A trzeba miec działalnosc gospodarczą, by przepisywać? ;)