PracaGrupypl.praca.dyskusje › Awaria pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2002-03-11 08:52:23
    Temat: Awaria pl.praca.oferowana
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Dnia Mon, 11 Mar 2002 10:04:11 +0100, "clockworkoi"
    <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Grrrr....
    >A wczesniej rzadzila prawica.

    Jaka prawica?
    O ile pamiętam poprzednio sprawowała władze AWS, partia ta jednak jest
    (była?) bardziej na lewo niż obecnie rządząca lewica. Jaką więc
    prawicę masz na myśli?

    Pozdrawiam
    TeDe

  • 2. Data: 2002-03-11 15:59:34
    Temat: Re: Awaria pl.praca.oferowana
    Od: Roman Kubik <f...@p...com>

    Użytkownik "krzypacz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam taka sprawe:
    >
    > pracownik zatrudniony na czas nieokreslony zostaje zwolniony z winy
    > pracodawcy za wypowiedzeniem, a nastepnego dnia po zakonczeniu okresu
    > wypowiedzenia zostaje przez tego samego pracodawce zatrudniony na innym
    > stanowisku.

    Formalnie wszystko jest w porządku. Nalezy wystawić świadectwo pracy za
    poprzedni okres zatrudnienia, wypłacić odprawę, sporządzić i podpisać nową
    umowę - może być na okres próbny, czas określony lub nieokreślony.
    Noramlnie takich rzeczy się nie robi wlaśnie ze względu na konieczność
    wypłaty odprawy (co najmniej jedno wynagrodzenie miesięczne), bo po prostu
    pracodawcy to sie nie opłaca.

    > I tu mam watpliwosc: czy Pracodawca moze go zatrudnic na okres probny, czy
    > tez stosuje sie tutaj Art. 25 KP, mowiacy o tym, ze "zawarcie kolejnej
    umowy
    > o pracę na czas określony jest równoznaczne w skutkach prawnych z
    zawarciem
    > umowy o pracę na czas nie określony, jeżeli poprzednio strony dwukrotnie
    > zawarły umowę o pracę na czas określony na następujące po sobie okresy, o
    > ile przerwa między rozwiązaniem poprzedniej a nawiązaniem kolejnej umowy o
    > pracę nie przekroczyła jednego miesiąca."

    To dotyczy tylko trzeciej kolejnej umowy na czas określony.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-03-12 12:41:16
    Od: "phobo" <p...@p...onet.pl>

    > Czy komus z was udalo sie znalesc prace w jakiejs dziedzinie informatyki?
    > Ja skonczylem studia w polowie stycznia i z praca krucho.

    A mozna wiedziec:
    - jaka uczelnia?
    - jakie studia?
    - w jakim miescie?

    Bo ja skonczylem w lipcu 2001 informatyke na AGH w Krakowie, dziennie, na koniec
    dostalem mgr inz.
    Prace znalazlem w listopadzie 1998, wiec 3.5 roczku juz stuknie niebawem w tej
    samej firmie. Zajmowalem sie w tym czasie: administracja, instalacjami,
    przygotowywaniem ofert dla klientow, negocjacjami z klientami, programowaniem,
    projektowaniem, troche analiza.

    Pozdr.
    P.

  • 4. Data: 2002-03-12 19:09:24
    Temat: praca.oferowana
    Od: "Wanda" <w...@p...wp.pl>

    "remton" <r...@b...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > reprezentować.,również czy ta grupa jest właściwa do odbioru ? :)))

    Jak najbardzie wlasciwa !

    Pozdrowienia dla wszystkich GC.
    musze sie pochwalic pierwszy dzien (noc) z ADSL.
    narescie trojka w tle no i newsy z normalna (ponadnormalna) szybkoscia.

    Ale stronka dzisiaj nie dziala :(

  • 5. Data: 2002-03-12 19:09:48
    Od: "Wanda" <w...@p...wp.pl>

    Witajcie
    pierwsza noc po zgwalceniu Deutsche Telekom - mam adsl, hura, mam newsy
    hura, szkoda ze sie spoznilem na spotkanie w lutym. Monachium troche daleko,
    a moje biedne auto jeszcze musi kilka kursow do Polski zaliczycz, ale co mi
    tam ...

    Kiedy nastepne (najlepiej z zonami - bo moja juz troche sie nudzi)

    Pozdr.
    Beny

  • 6. Data: 2002-03-13 13:37:01
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl> wrote in message
    > nie mozna pojsc do sadu pracy czy PIPu

    to prawda,...
    chociaz na temat tych instytucji mam swoje zdanie.