PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile mozna zarobic (w pewnych warunkach)?

  • 11. Data: 2003-01-03 21:28:53
    Temat: Re: ile mozna zarobic (w pewnych warunkach)?
    Od: "aster" <t...@t...pl>

    Użytkownik "amc" <a...@a...net> napisał w wiadomości :
    > Ile mozna zarobic (do reki) w duzej zachodniej firmie w Warszawie (ponad 150
    > zatrudnionych osob i rosnie) jako helpdesk/admin? W firmie dziala SAP, ale
    > tym zajmuje sie kto inny. Pracy jest duzo, czesto trzeba posiedziec po
    > godzinach (a za to nie ma ekstra bonusow).

    Hmm, podobnie jak u mnie. Tez jest SAP - czesciowo sie nim zajmuje. Okolo
    100 zatrudnionych, na pewno sie rozrosnie, duzy zachodni koncern, jedyna
    roznica - praca kawalek od Warszawy.
    Siedziec po godzinach tez trzeba, raczej jest to regula.
    Pracuje jako helpdesk/admin/programista/teleinformatyk.
    Wszystkiego po trochu. Aha, na codzien UZYWAM dwoch
    jezykow obcych.

> [...]
    > firmy raczej to nie dotyczy). Nie chce wyskoczyc ze zbyt duza kwota, chociaz
    > nie ma tu sytuacji, w ktorej moze zostac zatrudniony ktos o mniejszych
    > oczekiwaniach finansowych. Wiem tyle, ze w zasadzie zagwaranotowane jest
    > przynajmniej 2000zl, ale nie wiem o ile mozna to ciagnac w gore? do3tys? do
    > 3,5-4tys? Niektorzy stwierdza, ze 2000 to i tak duzo (dla mnie zreszta tez,
    > bo nigdy tyle nie zarabialem), ale glupio miec swiadomosc, ze zarabia sie
    > mniej niz sekretarka, a wiem ze w podobnej klasy firmach sekretarka moze

    Zalezy od doswiadczenia, widelek placowych w danej firmie.
    W moim przypadku to 7 letnie doswiadcznie, studia w trakcie.
    Kasy na reke jest 3500, ale nie sadze zeby to byla kwota oszalamiajaca

    > amc

    pozdr

  • 12. Data: 2003-01-04 16:25:13
    Od: "GeX" <j...@p...onet.pl>

    na rękę to nie licz tylko brutto (bo przekroczysz 30 a potem nawet 40%
    podatku)
    brutto minimum 6 tys. zł na początek do 9-10 tys. zł po roku-dwóch

  • 13. Data: 2003-01-05 06:30:51
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > na rękę to nie licz tylko brutto (bo przekroczysz 30 a potem nawet 40%
    > podatku)
    > brutto minimum 6 tys. zł na początek do 9-10 tys. zł po roku-dwóch

    no, to to rozumiem

    --
    pozdr.
    artur