PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile dla początkijącego informatyka?

  • 1. Data: 2002-11-01 18:24:21
    Temat: ile dla początkijącego informatyka?
    Od: m...@o...pl

    Mój chłopak pracuje, powiedzmy, jako wolontariusz w niewielkiej firmie
    komputerowej w Warszawie od sierpnia. Przychodzi tam prawie codziennie (tak
    często, jak tylko może) na 3-7 godzin, zajmuje się tworzeniem mini-portalu
    internetowego firmy, pisze trochę programów itp. (nie wiem dokładnie). Firma
    jest z niego zadowolona i zaproponowano mu etat po skończeniu szkoły (aktualnie
    drugi rok informatycznej szkoły pomaturalnej). Do tego czasu chcą, żeby
    wszystko odbywało się na dotychczasowych warunkach plus wynagrodzenie, również
    za ostatnie 2 miesiące "wolontariatu" (wrzes-paźdz.).
    Pytanie brzmi: ile pieniędzy chcieć za "wolontariat a ile jako "pensję"?

  • 2. Data: 2002-11-02 07:59:47
    Temat: Re: ile dla początkijącego informatyka?
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Mało danych. Pracodawcy najwygodniej będzie mu dać minimum czyli dostanie
    10-tego w łape 600 zeta i nie będzie już go stać na gumki. Za to on sam może
    krzyczeć 8000 zł, ale szef z miejsca się zakrztusi i mu podziękuje.