PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile dać w łapę...

  • 1. Data: 2015-05-21 19:22:50
    Temat: ile dać w łapę...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    moderatorowi?

    mam marzenie, nie wiem czy się spełni, ale zobaczymy - chciałbym mieć
    forum o globalnej wyzwolonej zjednoczonej wspólnocie europejskiej...

    niestety jako, że jestem napędzany dupostrzałami tuska i gronkiewicz
    waltz - nie mam kompletnie na nic czasu - wiadomo dużo biegam w różnych
    losowo wybranych kierunkach, krzyczę i wymachuję rękami wygłaszając na
    każdym kroku ody pochwalne dla systemu [R]...

    no to pomyślałem, żeby zaprosić jakiegoś ujebanego przez koalicję po/eu
    PiSowca do pomocy...

    tylko ile dać Mu forsy, żeby moderował siedząc na bezrobociu moje forum?

    P.S.
    oczywiście od razu pojawiła się młodzi/kompetentni-kontra:
    a. wolność zjednoczenia - my damy wszystkim dużo kasy za to, żeby nie
    pomagali temu PiSowskiemu Frajerowi...
    b. koalicja po/eu - nikt z powskich elit nie zbłaźni się (obniżeniem
    poziomu) do pomocy PiSowskiemu Frajerowi...