PracaGrupypl.praca.dyskusje › operacja "tusk" (#156)

  • 1. Data: 2015-05-11 18:22:35
    Temat: operacja "tusk" (#156)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no ciekawe, ciekawe... pogadajmy, ja zacznę:

    1. młodzi PiSowcy wstydzą się swojej przynależności do PiS i reagują
    dziwnie gdy ktoś o tym wspomnie, wszyscy prą do po/eu i komorowskiego...

  • 2. Data: 2015-05-13 18:27:55
    Temat: Re: operacja "tusk" (#156)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    2. polska 11 miejsce na świecie pod względem miazgi sukcesem nauczania
    matematyki...

  • 3. Data: 2015-05-21 19:13:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    3. straszenie wolnej zjednoczonej europy globalnej PiSem...

    o co tu chodzi, skąd bierze się ten zakorzeniony bardzo głęboko (można
    powiedzieć prawie instynkt) strach przed PiSem? skąd się bierze sukces
    powskich elit które postraszą PiSem i od razu dostają gigantyczne
    granty? czego to się motłoch boi związanego (przez po/eu propagandę) z
    PiSem?

  • 4. Data: 2015-05-21 23:34:22
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > 3. straszenie wolnej zjednoczonej europy globalnej PiSem...
    >
    > o co tu chodzi, skąd bierze się ten zakorzeniony bardzo głęboko (można
    > powiedzieć prawie instynkt) strach przed PiSem?

    Ludzie od zawsze, instynktownie, boją się niebezpiecznych zwierząt.

    > skąd się bierze sukces
    > powskich elit które postraszą PiSem i od razu dostają gigantyczne
    > granty? czego to się motłoch boi związanego (przez po/eu propagandę) z
    > PiSem?

    Boją się takich debili jak ty. Właśnie dlatego siedzisz w szpitalu.

    Powrotu do zdrowia życzę.

    (nieładnie... znowu wyplułeś lekarstwa i zakradłeś się do komputera...)