PracaGrupypl.praca.dyskusje › grecja wyzwolona (#167)

  • 1. Data: 2015-07-06 18:37:33
    Temat: grecja wyzwolona (#167)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    szacun Panowie za odwagę, uwolnić się od szamba...
    szacun i jeszcze raz szacun!

  • 2. Data: 2015-07-06 20:51:38
    Temat: Re: grecja wyzwolona (#167)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Kviat, ty ponoć wszystko rozumiesz,
    weź mi wyjaśnij co znaczy dzisiejsza informacja przesłana z anteny tvn-u...
    że jak polski nowy spadnie, to amerykański komandos belka ma
    przygotowane rezerwy...
    ???

  • 3. Data: 2015-07-06 22:50:05
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > Kviat, ty ponoć wszystko rozumiesz,
    > weź mi wyjaśnij

    Już ci wyjaśniałem i lekarz ci wyjaśniał, wielokrotnie: nie śmieci się
    na grupach dyskusyjnych.
    Nie ogarniasz tak prostego komunikatu, a potem się dziwisz, że
    pielęgniarka światła na noc ci nie wyłącza.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 4. Data: 2015-07-06 23:43:24
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

> [...]
    > weź mi wyjaśnij co znaczy dzisiejsza informacja przesłana z anteny tvn-u...
    > że jak polski nowy spadnie, to amerykański komandos belka ma

    Karolu, a myślisz że jak antenę TVN'u ustawie na zachód ku Europie to
    mój eksperymentalny telewizor LCD oparty na bramkach TTL z wyjsćiem USB
    i ze stacją dyskietek 5.25 eksploduje? Nie idziesz czasem na zakupy?

  • 5. Data: 2015-07-08 18:14:17
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie na temat... taaaa... to coś na temat...

    Kviat przyjął byś mnie do pracy?

  • 6. Data: 2015-07-08 18:25:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    anegdota,
    poszedł prosty chłopak do wojska za namową platformy obywatelskiej (a
    może i samej wolnej europy)... i tam w tym wojsku zginął... można by
    sądzić, "żołnierz poległ na polu bitwy"... no można by tak powiedzieć,
    prawda natomiast jest taka, że koledzy z platformy obywatelskiej (a może
    i samej wolnej europy) wrzucili go do szamba i się utopił... nie wnikam
    czy go wcześniej upili czy nie...

    tak więc komu jak komu, ale mi platforma obywatelska (a może i nawet
    sama wolna europa) nie imponuje...

    obrazek integracyjny: http://zsyp.eu/smieci/drewno-20150708.JPG

    P.S.
    o to dobre "wygwizdali cie kretynie"... ale, chyba się załamę,
    wygwizdany przez po/eu na antenie tvn-u... ostro...

  • 7. Data: 2015-07-09 06:54:35
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > nie na temat... taaaa... to coś na temat...
    >
    > Kviat przyjął byś mnie do pracy?

    Jak kiedyś otworzę zoo to może. Ale nie wiem czy teraz przepisy
    pozwalają na pokazywanie ludzkich osobliwości.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 8. Data: 2015-07-09 17:59:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o to ciekawe, ludzie sukcesu tusk [R] ostro sadzą się ostrymi
    histerycznymi unikami inwestowania w PiSowskich frajerów, pokazuje się
    jak granty przechodzą w słuszne ręce...

  • 9. Data: 2015-07-13 20:46:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a to sprzedajna dziwka, dupowlaz tuskowy...