PracaGrupypl.praca.dyskusje › grafika i fotomontaże

  • 1. Data: 2003-09-04 08:06:46
    Temat: grafika i fotomontaże
    Od: "Dogus" <d...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    Jestem grafikiem komputer. robię plakaty, ulotki, foldery i .. niezłe
    fotomontaże (potrafię wyczarowac dla klienta różne cuda).
    Chętnie przyjmę zlecenie na jakąś "robótkę", bardziej lub mniej ambitną.
    Pozdrawiam,
    DoguS

  • 2. Data: 2003-09-04 09:55:29
    Temat: Re: grafika i fotomontaże
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dogus" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fotomontaże (potrafię wyczarowac dla klienta różne cuda).
    > Chętnie przyjmę zlecenie na jakąś "robótkę", bardziej lub mniej ambitną.
    Ja tez i nawet mam legalne programy, ale czy to napewno TA grupa?
    TMK

  • 3. Data: 2003-09-04 11:02:58
    Od: "DoguS" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > TMK
    >
    > Nie ta grupa? Byc może, ale przeciez tu są dyskusje na temat pracy, a ja
    próbuję się dowiedzieć gdzie powinienem "zaoferować" swoje usługi? Może TMK
    poradzisz mi co powinienem zrobić?
    DoguS

  • 4. Data: 2003-09-04 11:48:46
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    DoguS wrote:

    > próbuję się dowiedzieć gdzie powinienem "zaoferować" swoje usługi? Może TMK
    > poradzisz mi co powinienem zrobić?
    > DoguS

    pl.praca.szukana ?

    --