PracaGrupypl.praca.dyskusje › Egzamin na stanowisko...

  • 1. Data: 2003-09-03 20:30:14
    Temat: Egzamin na stanowisko...
    Od: "OGG" <o...@g...pl>

    Witam.

    Wyslalem niedawno formularz na stanowisko Kontrolera Ruchu Lotniczgo
    - odpisano mi, ze zapraszaja mnie na egzamin pisemny...

    czy ktos wie czego mozna sie tam spodziewać??

    z gory dziekuje za odpowiedz

    /OGG

  • 2. Data: 2003-09-03 21:54:11
    Temat: Re: Egzamin na stanowisko...
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > Wyslalem niedawno formularz na stanowisko Kontrolera Ruchu Lotniczgo
    > - odpisano mi, ze zapraszaja mnie na egzamin pisemny...
    >
    > czy ktos wie czego mozna sie tam spodziewać??
    >
    > z gory dziekuje za odpowiedz

    Niebardzo....
    Ale w razie czego weź długopis.

    Th

  • 3. Data: 2003-09-03 22:04:52
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm>

    > Wyslalem niedawno formularz na stanowisko Kontrolera Ruchu Lotniczgo
    > - odpisano mi, ze zapraszaja mnie na egzamin pisemny...
    >
    > czy ktos wie czego mozna sie tam spodziewać??
    >
    > z gory dziekuje za odpowiedz

    wlasciwie to nie mam pojecia.

    ale przypomnialem sobie ( moze to cos pomoze)
    ze moja znajoma ubiegala sie o prace w Lufthansie - nie wiem w jakim
    charakterze
    ( w Wawie - zreszta wygrala te zabawe)

    i tam miala dwa testy
    test na inteligencje - do tego mozesz isc z marszu
    i test na skupienie - masa roznych cyferek do dodawania
    w sumie proste i monotonne operacje.

    Taki test jest sprawdzany tylko do pierwszego bledu
    i nie wazne jest ile z calosci zrobiles dobrze.
    znajmoma robila to powolutku po swojemu a ona
    raczej humanistka jest ( i poetka zreszta)

    - nie wiem co to ma wspolnego z Twoim egzaminem
    ale tak mi sie przypomnialo

    /pzdr/

  • 4. Data: 2003-09-04 11:10:44
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-09-03 22:30:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *OGG* skreślił te oto słowa:

> [...]
    > - odpisano mi, ze zapraszaja mnie na egzamin pisemny...
    >
    > czy ktos wie czego mozna sie tam spodziewać??

    Spytaj na pl.rec.lotnictwo - tam na pewno beda wiedziec.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154

  • 5. Data: 2003-09-04 16:25:38
    Od: "Adrian Bednarek" <a...@p...fm>

    Użytkownik "OGG" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wyslalem niedawno formularz na stanowisko Kontrolera Ruchu Lotniczgo
    > - odpisano mi, ze zapraszaja mnie na egzamin pisemny...
    > czy ktos wie czego mozna sie tam spodziewać??

    Bylem dwa lata temu.. podobno nic sie nie zmienilo, a wiec:
    - dwuetapowy, pisemny angielski (oceniam jako trudny, szczegolnie listening)
    - test przydatnosciowy (kolo 15min) - cos jak testy na inteligencje plus
    inne, podchwytliwe zadania... moze nietrudne, ale bardzo, bardzo, bardzo
    malo czasu...

    A moge zapytac, gdzie Kolega zostal zaproszony? I kiedy?
    Bo w tym roku tez sie zjawie na egzaminach :) ja - tym razem - kolo
    Pyrzowic.

    Pozdrawiam,
    Adrian.