PracaGrupypl.praca.dyskusje › grafik rozpaczliwie poszukuje pracy

  • 1. Data: 2002-01-08 09:32:19
    Temat: grafik rozpaczliwie poszukuje pracy
    Od: <m...@p...onet.pl>

    w związku z poniższym artykułem pragnę zgłosić swoją kandydaturę na
    bezrobotnego ale nie na długo - jeżeli możecie to pomóżcie w szukaniu pracy
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2002-01-10 08:46:08
    Temat: Re: grafik rozpaczliwie poszukuje pracy
    Od: boguc <b...@a...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > w zwišzku z poniższym artykułem pragnę zgłosić swojš kandydaturę na
    > bezrobotnego ale nie na długo - jeżeli możecie to pomóżcie w szukaniu pracy
    > m...@w...pl

    Zajmij sie raczej tworzeniem wlasnej witryny z CV i portfolio, bo jesli ludzie
    beda wnioskowali o jakosci Twoich prac z tonu ponizszej wypowiedzi, to zapomnij
    o zleceniach...

    Boguc