PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Konto w banku za granica.

  • 1. Data: 2002-01-08 10:31:28
    Temat: Re: Konto w banku za granica.
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Pare lat temu bylem w Anglii i Szkocji (mialem wize i pozwolenie na prace).
    Zalozylem 2 konta w TSB i Barclay. W zadnym z nich kobiete nie interesowalo czy
    mam pozwolenie na pobyt/prace czy nie, mozliwie dlatego ze bylem w malych
    miasteczkach wiec wiedzieli skad jestem i co robie.

    W niemczech majac pozwolenie na pobyt mozna zalatwic konto w kazdym banku.

    Reasumujac nie majac pobytu, z dwoch krajow UK i RFN chyba wieksze szanse
    zalozenia konta sa w UK.

    R-nee.

  • 2. Data: 2002-01-08 11:43:22
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Poszukac najlepiej u zrodel. To znaczy:
    - wybierasz bank
    - dzwonisz
    - pytasz
    - otrzymujesz odpowiedz.

    We Francji pytali na jak dlugo to konto, ale to zalezalo (jak wszystko)
    od widzimisie pani w okienku.

    Pawel