PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie mozna pracowac w czasie weekendow?

  • 1. Data: 2007-10-07 14:22:19
    Temat: gdzie mozna pracowac w czasie weekendow?
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    witam

    Podpowiedzcie jakies pomysly na prace w nietypowym wymiarze.

    Obecnie jestem zatrudniony na pol etatu, tak ze praktycznie pracuje w
    godzinach 8-13 w trzy dni robocze w tygodniu, moge sobie wybierac ktore
    to dni (zazwyczaj od wtorku do czwartku), moge sobie przekladac
    dowolnie. Generalnie praca bardzo na luzie ale z uwagi, ze dobrze platna
    (w przeliczeniu na godziny), nie chce z niej rezygnowac.

    Jednak jako ze godzin malo, mieszkam sam i musze sam utrzymywac
    mieszkanie, kasy czasem brakuje :) Gdzie moglbym sie zatrudnic tak aby
    nie kolidowalo to z obecna praca? :) Praktycznie moglbym pracowac
    codziennie od piatku do poniedzialku, ale nie wiem jakie sa 'prace
    weekendowe' :(

    Znajomi mi podpowiadaja prace jako barman, ale jakos nie wiem jak taka
    prace znalezc; nigdzie nie ma ogloszen. Ma ktos jakies inne pomysly?
    Moge robic prawie wszystko, ale sie szanuję. Z uwagi na doswiadczenie
    idealem byloby stanowisko kierownicze i/lub praca z ludzmi. Lubie tez
    jezdzic samochodem i mam w tym naprawde spore doswiadczenie, ale nie
    maam uprawnien kierowcy zawowodowego.

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 2. Data: 2007-10-07 17:33:04
    Temat: Re: gdzie mozna pracowac w czasie weekendow?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 07 Oct 2007 16:22:19 +0200, "|<onrad"
    <b...@j...bardziej.trendy> wrote:

    >Znajomi mi podpowiadaja prace jako barman, ale jakos nie wiem jak taka
    >prace znalezc; nigdzie nie ma ogloszen.
    A znajomi Ci nie mowili gdzie mozna pracowac jako barman? Przeciez nie
    mieli na mysli pracy jako barman w hipermarkecie, ani w kiosku z
    gazetami. Wiec szukaj pracy jako barman tam, gdzie barmani pracuja.
    Praca Cie sama nie znajdzie (jakby Cie znajdowala to by nie bylo tego
    watku) wiec Ty znajdz prace. Ogloszenia do rzeczy nic nie maja.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2007-10-07 18:56:51
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

> [...]
    >
    > Podpowiedzcie jakies pomysly na prace w nietypowym wymiarze.
    > Znajomi mi podpowiadaja prace jako barman, ale jakos nie wiem jak taka

    Zależy jak długo chcesz pracować jako barman, bo jeżeli dłużej niż kilka
    miesięcy to nie polecam, ze względów zdrowotnych. Ja byłem kiedyś
    barmanem przez 2.5 roku i tyle dymu co przez ten czas wchłonąłem to
    chyba przez resztę życia nie zaznam, oprócz tego oczywiście ciężko jest
    nie pić będąc barmanem, co też nie jest najzdrowsze ;-)

    ---