PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie mozna pracowac w czasie weekendow? › Re: gdzie mozna pracowac w czasie weekendow?
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: gdzie mozna pracowac w czasie weekendow?
    Date: Sun, 07 Oct 2007 19:33:04 +0200

    On Sun, 07 Oct 2007 16:22:19 +0200, "|<onrad"
    <b...@j...bardziej.trendy> wrote:

    >Znajomi mi podpowiadaja prace jako barman, ale jakos nie wiem jak taka
    >prace znalezc; nigdzie nie ma ogloszen.
    A znajomi Ci nie mowili gdzie mozna pracowac jako barman? Przeciez nie
    mieli na mysli pracy jako barman w hipermarkecie, ani w kiosku z
    gazetami. Wiec szukaj pracy jako barman tam, gdzie barmani pracuja.
    Praca Cie sama nie znajdzie (jakby Cie znajdowala to by nie bylo tego
    watku) wiec Ty znajdz prace. Ogloszenia do rzeczy nic nie maja.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl