PracaGrupypl.praca.dyskusje › format pliku załącznika

  • 1. Data: 2004-05-07 21:15:31
    Temat: format pliku załącznika
    Od: Tomek Piękoś <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam takie dosyć niebanalne pytanie: w jakim formacie powinno się wysyłać
    CV i list motywacyjny do pracodawcy? Czy standardem jest tu doc
    Microsofta czy może standardowy plik tekstowy (który nawet nie umożliwia
    dołączenia zdjęcia)? Czy format pdf jest na tyle popularny, żeby go
    dołączać standardowo, a jednynie gdy w ogłoszeniu ktoś zaznaczy inaczej,
    to wysyłać w innym formacie?

    Tomek

  • 2. Data: 2004-05-08 04:08:10
    Temat: Re: format pliku załącznika
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    > Witam
    > Mam takie dosyć niebanalne pytanie: w jakim formacie powinno się wysyłać
    > CV i list motywacyjny do pracodawcy? Czy standardem jest tu doc
    > Tomek
    Qarwa jelonek raz na tydzien ktos zadaje takie pytanie ;-((( a jeszcze
    niedawno aby zabrac glos na grupie netykieta mowila o przeczytaniu kilku
    postow, coby zapoznac sie z tematyka.
    Irek

  • 3. Data: 2004-05-08 08:43:03
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Tomek Piękoś" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dołączenia zdjęcia)? Czy format pdf jest na tyle popularny, żeby go
    > dołączać standardowo, a jednynie gdy w ogłoszeniu ktoś zaznaczy inaczej,

    Zasady są różne, ale z praktyki, doświadczenia oraz obserwacji tego co jest
    w firmach:
    jeśli firma jest np. informatyczna, albo jakaś duża korporacja - możesz
    posłać pdf - na 90% odczytają.
    Do firm mniejszych - lepiej posłać doc - ale najlepiej jak go zostawisz z
    rozszerzeniem doc natomiast zapiszesz jako rtf - wtedy masz gwarancje że go
    odczytają i na wordzie i na openofficie a nawet wordpadzie. Z kolei w takiej
    mniejszej firmie pdf się nie sprawdza, bo zwykle nie mają zainstalowanego
    acrobata, tak więc mail pójdzie do kosza.

    pozdr
    Krzysiek