PracaGrupypl.praca.dyskusje › etat, um. zlecenie czy działalnoś

  • 1. Data: 2002-10-05 17:41:53
    Temat: etat, um. zlecenie czy działalnoś
    Od: "Whili" <m...@p...fm>

    witam grupowiczów
    mam możliwoś bycia zatrudnionym i szefostwo daje mi wolną rękę na formę
    zatrudnienia.
    Najbardziej korzystna finansowo wydaje mi się forma współpracy jako
    działalność. ALE...
    No właśnie !! proszę o kilka rad, uwag za i przciw każdej z wymienionych
    form zatrudnienia - co z założenia wydaje się być najbardziej opłacalne??
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-05 18:36:20
    Temat: Re: etat, um. zlecenie czy działalnoś
    Od: "Agnieszka" <a...@N...pl>

    > No właśnie !! proszę o kilka rad, uwag za i przciw każdej z wymienionych
    > form zatrudnienia - co z założenia wydaje się być najbardziej opłacalne??
    > pozdrawiam

    chyba najbardziej bezpieczne w dzisiejszych czasach oplaca sie byc
    zatrudnionym na podstawie umowy o prace...

    Agnieszka