PracaGrupypl.praca.dyskusjeemigracja za pracą › emigracja za pracą
  • Data: 2005-09-12 07:01:08
    Temat: emigracja za pracą
    Od: "Forest" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy ktoś z was szukał pracy poza miejscem zamieszkania ?
    (powinienem chyba napisać - wielu z was napewno szukało pracy poza miejscem
    zamieszkania) jak takie poszukiawnie pracy wygląda ? jestem kompletnie zielony
    w tym temacie, podzielcie się swoimi doświadczeniami - czy jechaliście np. w
    ciemno do warszawy - gdzie o pracę podobno najłatwiej i tam szukaliście, czy
    może prace w warszawie ( w angli, irlandi, itp., itd. ) załatwiliście sobie z
    miejsca zamieszkania , pomijam znajomości bo takich nie posiadam .

    mnie intryguje jedna rzecz - w moim przypadku proces rekrutacyjny na
    każde "lepsze" stanowisko ( tzn. nie na przedstawiciela handlowego w gorszym
    znaczeniu tego słowa) składał się co najmniej z trzech etapów - selakcja cv,
    rozmowa kawlifikacyjna, okres próbny; muszę się pochwalić, że parę razy dwa
    pierszwe etapy przeszedłem - czyli jestem coraz bliżej; jeżeli miałbym parę
    razy jeździć do warszawy, i odpadlbym w ostatnim etapie, to co najmien 200 zł
    na przejazdy ( w moim przypadku podróż do warszawy do ok. 80, 100 zł w obie
    strony) - poszłoby w błoto - no może zdobyłbym kolejne doświadczenie - rozmowa
    kwalifikacyjna w dużej i znanej firmie w warszawie.

    Co wy na to ?