PracaGrupypl.praca.szukana › elektronik/automatyk/konstruktor/warszawa

  • 1. Data: 2002-01-04 10:15:46
    Temat: elektronik/automatyk/konstruktor/warszawa
    Od: "Zbigniew Malinowski" <z...@p...onet.pl>

    mgr inż. Piotr Jakuszczonek

    Zwracam się do Państwa w charakterze poszukującego pracy.
    Zakres prac jakie chciałbym wykonywać to:
    - opracowywanie nowych urządzeń elektronicznych
    - projektowanie systemów automatyki z wykorzystaniem sterowników
    analogowo-cyfrowych
    - wykonywanie oraz instalowanie systemów automatyki
    - wizualizacja procesów technologicznych
    - analiza pracy oraz utrzymywanie w ruchu urządzeń elektroniki
    - automatyzacja istniejących procesów technologicznych

    Moje inżynierskie doświadczenie wynika z pracy w firmach zajmujących
    projektowaniem i wytwarzaniem zaawansowanych systemów alarmowych oraz
    opomiarowaniem i automatyzacją przemysłu gazowniczego. Dodatkowo posiadam
    znaczną wiedzę w związku z wykonywaniem dla zakładów przemysłowych,
    mikroprocesorowych układów automatyki nadzorujących procesy technologiczne.
    Urządzenia, które projektowałem wytwarzałem i instalowałem, dokonywały
    pomiarów wielkości fizycznych i elektrycznych, oraz sterowały elementami
    wykonawczymi. Dzięki komunikacji z PC możliwe było gromadzenie i obrabianie
    danych.
    Swoje doświadczenia na tym polu chciałbym pogłębiać zajmując się w dalszym
    ciągu elektroniką.
    Z mojej strony mogę zaoferować entuzjazm w pracy, otwarty umysł i chęć
    przyczynienia się do rozwoju firmy.

    Z poważaniem . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    TELEFON 0503-93-66-92
    MAIL p...@p...onet.pl
    LAT 29
    NARODOWOŚĆ polska
    STAN CYWILNY żonaty

    WYKSZTAŁCENIE
    1994-1999 Politechnika Łódzka, wydział Elektrotechniki i Elektroniki
    Kierunek: Automatyka i Robotyka.
    Specjalność: Automatyzacja procesów przemysłowych

    1991-1994 Technikum Elektryczne przy ul Wileńskiej w Łodzi
    Specjalność: Elektromechanika ogólna

    UMIEJĘTNOŚCI
    -znajomość zagadnień związanych z projektowaniem i budową urządzeń
    elektroniki i automatyki.
    -znajomość budowy i zasad projektowania urządzeń radiokomunikacyjnych oraz
    telemetrycznych.
    -znajomość budowy i zasad projektowania urządzeń kontroli dostępu oraz
    systemów alarmowych.
    -projektowanie schematów ideowych nowych urządzeń elektronicznych opartych o
    technikę mikroprocesorową
    -projektowanie zaporowych zasilaczy impulsowych
    -umiejętność wykorzystania modułów GSM do przesyłania informacji cyfrowej
    -projektowanie obwodów drukowanych przy pomocy oprogramowania CAD
    -doskonała umiejętność pisania oprogramowania w asemblerze na procesory
    rodziny 8051, Motorole 68HC11, oraz w podstawowym stopniu na Intel 80286.
    -umiejętność pisania oprogramowania na komputery PC w rozmaitych językach
    wyższego rzędu a w szczególności C i C++
    -znajomość techniki cyfrowej i analogowej
    -umiejętność analitycznego myślenia prowadzącego do szybkiego podziału
    dużych projektów na elementy składowe i umiejętność koordynowania pracami
    nad tymi elementami.
    -znajomość zagadnień internetu a w tym tworzenie stron WWW oraz pisanie
    skryptów wykonywanych na serwerze.
    -oprogramowywanie sterowników PLC .
    -prawo jazdy kat.B