PracaGrupypl.praca.dyskusjedzisiejsza Wyborcza o EURES › dzisiejsza Wyborcza o EURES
  • Data: 2004-05-17 15:39:56
    Temat: dzisiejsza Wyborcza o EURES
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Aneta Borowiec napisała artykuł o możliwościach wyszukiwania pracy
    w UE. Opisano tu sposób posugiwania się serwisem EURES i kryteria
    wyszukiwania. No i jest coś pięknego - napisano, że pozycja w formularzu
    wyszukiwania 'vacancy date' oznacza możliwość wyboru ilości dni urlopu!
    (less than 2 days... 5 days... 14 days, longer than 15 days).
    Sprawdziłem stronę i oniemiałem, że tak można to zrozumieć. Natomiast
    podobny artykuł tej samej autorki w sieci podaje, że termin ten oznacza
    czas gotowości do podjęcia pracy.
    A ja szukając ofert, uznałem, że pozycja 'vacation date'
    dotyczy aktualności oferty pracy, czyli: starsze niż 15 dni, nowsze niż
    14 itd. No i kto ma rację?

    Jerzy