PracaGrupypl.praca.dyskusje › działalność gospodarcza

  • 1. Data: 2003-01-14 19:41:03
    Temat: działalność gospodarcza
    Od: "Justyna" <p...@w...pl>

    czy ktoś zna się na tym i może mi podpowiedzieć jak wygląda od a do z
    założenie własnej działalności gospodarczej?
    najważniejsze to opłaty przymusowe itd
    z góry dzięki
    pozdrawiam
    Justyna

  • 2. Data: 2003-01-14 19:49:28
    Temat: Re: działalność gospodarcza
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Justyna! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > czy ktoś zna się na tym i może mi podpowiedzieć jak wygląda od a do z
    > założenie własnej działalności gospodarczej?
    > najważniejsze to opłaty przymusowe itd
    > z góry dzięki

    Temat ten jest walkowany przynajmniej raz na tydzien. Przejzyj, prosze,
    archiwum grupy, poszukaj na googlu, itp.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2003-01-14 20:01:08
    Od: "Justyna" <p...@w...pl>

    Użytkownik "MucK"

    > Temat ten jest walkowany przynajmniej raz na tydzien. Przejzyj, prosze,
    > archiwum grupy, poszukaj na googlu, itp.

    tylko wiesz ja mam od dzisiaj tą grupę dyskusyjną i nie bardzo jestem
    zorientowana
    ale poszukam
    buziak
    Justyna

  • 4. Data: 2003-01-15 07:35:46
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Justyna <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b01p39$5ss$...@n...tpi.pl...
    > czy ktoś zna się na tym i może mi podpowiedzieć jak wygląda od a do z
    > założenie własnej działalności gospodarczej?
> [...]

    www.ziph.pl/wyklad-opis.html

    Rafal

  • 5. Data: 2003-01-15 09:03:05
    Od: "josef" <l...@O...pl>

    >Popatrz na dzisiejszą wypowiedź przy temacie -książka przychodów i
    rozchodów -na grupie pl.biznes,sądzę że coś znajdziesz na nurtujące Cię
    pytania.Przejrzyj temat- biznes- na Onet, Wp ,Hoga
    pozdr.

  • 6. Data: 2003-01-15 11:16:00
    Od: "Justyna" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał
    > www.ziph.pl/wyklad-opis.html
    > Rafal

    dzieki
    ta stronka rzeczywiście jest konkretna
    buziak
    Justyna

  • 7. Data: 2003-01-15 11:17:40
    Od: "Justyna" <p...@w...pl>

    Użytkownik "josef" <l...@O...pl> napisał
    >Popatrz na dzisiejszą wypowiedź przy temacie -książka przychodów i
    > rozchodów -na grupie pl.biznes,sądzę że coś znajdziesz na nurtujące Cię

    ja też tak sadzę
    i nawet znajdę więcej niż chciałam
    bo co doświadczeni działacze to doświadczeni
    :)