PracaGrupypl.praca.dyskusje › SAD PRACY -OPOWIADANIE

  • 1. Data: 2003-01-14 19:01:37
    Temat: SAD PRACY -OPOWIADANIE
    Od: Piotr <s...@o...pl>

    Moi drodzy ,
    opowiem Wam Wszystkim, którzy do mnie napisaliście w tej sprawie
    przebieg całej rozprawy (3 godz.) i moje spostrzeżenia post factum.
    Prosze Was o cierpliwość do niedzieli.
    Chciałbym napisac możliwie wyczerpujący esej, bo Sad pracy to naprawde
    kawał porzadnej męskiej przygody.
    Pozdrawiam Was wszystkich,
    Piotr

  • 2. Data: 2003-01-14 19:30:55
    Temat: Re: SAD PRACY -OPOWIADANIE
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Piotr! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > Prosze Was o cierpliwość do niedzieli.
    > Chciałbym napisac możliwie wyczerpujący esej, bo Sad pracy to naprawde

    Czekamy z niecierpliwoscia. Tylko jedna prosba: nie wrzucaj tutaj tego
    eseju, tylko na jakas strone, a tutaj tylko link do niej.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2003-01-14 19:31:34
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

> [...]

    Czekamy z niecierpliwoscia. Tylko jedna prosba: nie wrzucaj tutaj tego
    eseju, tylko na jakas strone, a tutaj tylko link do niej.

    Oczywiscie zrob tak jezeli wyjdzie ci duzy ten esej :)

  • 4. Data: 2003-01-15 15:54:52
    Od: "Miroslaw Surzyn" <m...@o...pl>

    Witam
    Ja też jestem po rozprawie w sądzie pracy, były pracodawca nie wypłacał nam
    pensji przez 4 miesiące. Też na ten temat można by długo pisać. Sędzia
    swoim szczytem chamstwa przeszedł samego siebie i to jeszcze przy dwóch
    aplikantkach lub studentkach prawa - piękny daje przykład. Czuliśmy się tam
    jak co najmniej mordercy, nikomu nie życzę takiej rozprawy, a chcieliśmy po
    prostu odzyskać należne nam pieniądze. Sprawa była tak jasna, a szanowny
    sędzia zrobił z tego pół roku trwającą sprawę. A właśnie czy można złożyć
    zażalenie na takiego niewydarzonego sędziego?

    Mirek