PracaGrupypl.praca.dyskusjedzialalnosc gosp po bezrobociu › dzialalnosc gosp po bezrobociu
    From: Rafal <e...@s...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dzialalnosc gosp po bezrobociu
    Date: Thu, 28 Oct 2004 12:47:13 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@zion.supermedia.pl

    Hej,
    Jestem (teraz to juz sciema) na bezrobociu od ponad 1,5 roku. Mieszkam w
    Wawie. Od pol roku pracuje na czarno (umowy o dzielo na rodzine). Podjalem
    decyzje o odpaleniu wlasnej firmy. Czytalem artykul w GW ze nowe
    przedsiewziecia beda dofinansowane z budzetu panstwa w wysokosci 5xsrednia
    krajowa. Niestety moja wizyta w UP rozwiala moje marzenia - okazuje sie iz
    w Wawie kasy na to nie ma, moze ewentualnie bedzie w nastepnym roku
    aczkolwiek wszystko zalezy od jakiegos urzedasa. Mam pytanko - czy ktos z
    Was zna jakies pomysly na dofinansowanie , dotacje etc z RP, UE dla nowych
    przedsiebiorcow ? mam dosc pracy na czarno, sciemniania w urzedzie - chce
    normalnie w tym kraju odpalic biznes jedyne co to potrzebuje troche kasy na
    odpalenie biznesu. Taka dotacja w wys ok 11 tysi bylaby rewelacyjna.

    Wiem o takiej pomocy
    - 10 h pomocy z PARP dla odpalajacych biznes w formie konsultacj z
    prawnikami, doradcami
    - 50% ZUS przez rok dla osob ktore w przeciagu roku od podjecia
    dzialalnosci skonczyly uczelnie (skonczylem stud podyplomowe)

    Czy ktos wie moze o jakiejs innej pomocy ?
    Z gory dzieki za pomoc
    rafal