PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyplom inzyniera uznawalny za granica

  • 1. Data: 2004-01-02 15:54:29
    Temat: dyplom inzyniera uznawalny za granica
    Od: "grooby" <k...@g...pl>

    Witam,
    Jakie formalnosci nalezy uczynic, zeby dyplom magistra inzyzniera mial jakas
    wartosc za granica?
    Nalezy zapisac sie do jakiegos zwiazku??
    Pozdrawiam
    grooby

  • 2. Data: 2004-01-02 16:15:40
    Temat: Re: dyplom inzyniera uznawalny za granica
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    grooby <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    jakas
    > wartosc za granica?
    > Nalezy zapisac sie do jakiegos zwiazku??

    Owszem, najlepiej do związku radzieckiego.

    Wpisz sobie w guglu na przykład "uznawanie dyplomów" i zgłosi ci się parę
    setek stron.

  • 3. Data: 2004-01-02 17:06:39
    Od: "grooby" <k...@g...pl>

    Użytkownik <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > jakas
    >
    > Owszem, najlepiej do związku radzieckiego.

    Ty, Madrala, w takim razie gdzie sie przeprowdza zapisy do zwiazku
    radzieckiego?

  • 4. Data: 2004-01-02 18:30:39
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    grooby <k...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Ty, Madrala, w takim razie gdzie sie przeprowdza zapisy do zwiazku
    > radzieckiego?

    Wrzuć do gugla "zapisy do związku radzieckiego".

  • 5. Data: 2004-01-02 19:29:08
    Od: "grooby" <k...@g...pl>

    > Wrzuć do gugla "zapisy do związku radzieckiego".

    pasuje ;))

  • 6. Data: 2004-01-02 20:45:27
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Nalezy ukonczyc uczelnie, ktorej dyplomy sa uznawane w danym kraju. W
    krajach dawnego ZSRR chyba wszystkie, w innych nie wszystkich uczelni.
    Od maja nasze dyplomy maja byc uznawane w krajach UE, niestety. Pisze
    niestety bo "doceniam" kompetencje zawodowe np. magistra po Wyzszj
    Szkole Zarzadzania W Pcimiu Gornym.
    t.
    PS. nie przepraszam mieszkancow Pcimia Gornego bo nie ma takiej
    miejscowosci

  • 7. Data: 2004-01-03 09:35:19
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > Od maja nasze dyplomy maja byc uznawane w krajach UE, niestety. Pisze
    > niestety bo "doceniam" kompetencje zawodowe np. magistra po Wyzszj
    > Szkole Zarzadzania W Pcimiu Gornym.
    > t.

    Nie musisz sie martwic, bo magister z Pcimia Górnego nawet nie będzie w stanie
    zadzwonić do
    zagranicznego pracodawcy a co dopiero jechać tam i rozmawiać o warunkach pracy i
    płacy.
    Musisz sie jednak martwić, że tak samo będzie mobilny i odważny prawie każdy magister
    ze szkół z
    doświadczeniem.

    andrzej

  • 8. Data: 2004-01-03 11:21:10
    Od: "grooby" <k...@g...pl>

    Użytkownik "terrorysta" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nalezy ukonczyc uczelnie, ktorej dyplomy sa uznawane w danym kraju. W
    > krajach dawnego ZSRR chyba wszystkie, w innych nie wszystkich uczelni.
    > Od maja nasze dyplomy maja byc uznawane w krajach UE, niestety.

    No dobra, ale UE to nie wszystko.
    Jak to sie ma do USA, no i reszty :)) swiata?
    Zdrowko!
    grooby

  • 9. Data: 2004-01-03 11:31:24
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    warunkach pracy i płacy.
    > Musisz sie jednak martwić, że tak samo będzie mobilny i odważny

    Nie spedza mi to snu z oczu ;-)
    Ja ze znalezieniem pracodawcy/klienta w podany przez Ciebie sposob nie
    mialem klopotu. Teraz chce by moja corka zrobila to tez bez klopotu.
    Chce aby po ewentualnej rozmowie telefonicznej z przyszlym pracodawca,
    z kraju nieco bardziej rozwinietego od naszego, slyszac "widze Pania u
    mnie we wtorek o 9, wsiadla w cokolwiek, byla we wtorek o 9 a nie o
    9.07, dogadala sie z nim bez uzycia rak i wyrazistej mimiki no i
    zostala przyjeta.
    t.

  • 10. Data: 2004-01-03 13:21:25
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    > No dobra, ale UE to nie wszystko.
    > Jak to sie ma do USA, no i reszty :)) swiata?
    > Zdrowko!
    > grooby
    W USA nasze dyplomy trzeba nostryfikowac. Nie ma czegos takiego jak
    reszta swiata, kazdy kraj ma swoje przepisy w tym wzgledzie. Info-
    attache naukowy ambasady danego kraju.
    t.