PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2000 (zasadniczej) + 2700 (premii uznaniowej)

  • 1. Data: 2004-01-02 10:39:33
    Temat: 2000 (zasadniczej) + 2700 (premii uznaniowej)
    Od: "Bodzio Podolak, Jr." <b...@W...gazeta.pl>

    Ile to będzie razem do ręki (kwoty w tytule brutto)? Tak w zaokrągleniu.
    Dzięx i miłego popołudnia.

  • 2. Data: 2004-01-02 11:32:12
    Temat: Re: 2000 (zasadniczej) + 2700 (premii uznaniowej)
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Ile to będzie razem do ręki (kwoty w tytule brutto)? Tak w zaokrągleniu.
    > Dzięx i miłego popołudnia.

    http://www.bankier.pl/fo/podatki/narzedzia/kalkulato
    r_placowy/

    wojtek

  • 3. Data: 2004-01-02 11:54:23
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    ale uważaj około lipca-sierpnia przekroczysz 2 próg podatkowy ;-)

    wlasnie i co potem jak sie przekroczy?

  • 4. Data: 2004-01-02 11:57:43
    Od: "Grzesiek" <g...@n...com>

    To będzie około 3100 zł
    ale uważaj około lipca-sierpnia przekroczysz 2 próg podatkowy ;-)

    Użytkownik "Bodzio Podolak, Jr." <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bt3hp5$7so$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2004-01-02 12:06:14
    Od: "Grzesiek" <g...@n...com>

    jak przekroczy to pracodawca w Twoim imieniu odprowadzi
    większy podatek a Ty niestety dostaniesz mniej na rączkę około 400-500 zł
    Ale proponuje poprosić o szczegółowe wyliczenie kogoś kto
    się lepiej na tym zna np: komus z płac.
    Ja mam podobną sytuacje ale wszystko to płaca zasadnicza i moja odpowieć
    jest na tym wzorowana.
    pzdr.

  • 6. Data: 2004-01-02 12:53:09
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    >To będzie około 3100 zł
    >ale uważaj około lipca-sierpnia przekroczysz 2 próg podatkowy ;-)

    Hmmm... Czyzby obnizyli progi? Bo wg tego to wychodzi, ze dopiero w
    listopadzie (jesli zawsze dostanie te premie) :)

    http://praca.gazeta.pl/praca/0,47377.html

    --
    pzdr
    pedroz

  • 7. Data: 2004-01-02 18:34:35
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

> [...]
    wiadomości news:bt3hp5$7so$1@inews.gazeta.pl...
    > Ile to będzie razem do ręki (kwoty w tytule brutto)? Tak w zaokrągleniu.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Witaj,
    Wprawdzie nie jestem specjalistą z zakresu obliczania płac i podatków, ale
    postaram się podać prawidłowe obliczenia z dokładnością do 1 PLN.
    Po odjęciu od kwoty 4700 (płaca zas. + premia) 18,71% na składki E, R i Ch
    otrzymuje się 3820 (podstawa do obliczania składki zdrowotnej), a po odjęciu
    jeszcze standardowych kup (102,25) otrzymuje się dochód 3718, który jest
    wartością bardzo ważną, bo stanowi podstawę obliczania podatku dochodowego.
    Obliczamy 19% z 3718 i odejmujemy od wyniku ulgę podatkową (44,17).
    Otrzymujemy 662 PLN - jest to podatek + część składki zdrowotnej (7,75% z
    3820). Brakujące 0,5% składki zdrowotnej wynosi ok. 19 PLN.
    Końcowe obliczenia płacy miesięcznej "na rękę":
    3820 - 662 - 19 = 3139 PLN.
    Pierwszy próg podatkowy (37024 PLN) zostanie przekroczony przy jedenastej
    pensji (dochód 3718).
    Pozdrowienia

    wa

  • 8. Data: 2004-01-02 19:02:06
    Od: "Artur Jedliński" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości news:bt4dm5
    > Witaj,
    > Wprawdzie nie jestem specjalistą z zakresu obliczania płac i podatków, ale
    > postaram się podać prawidłowe obliczenia z dokładnością do 1 PLN.

    LOL,

    Powiedzialbym jednak ze jestes :-))

    - Artur Nataniel Jedlinski ---
    artur @ jedlinski.pl
    GG #27211, ICQ #137720875

    - GRY dla każdego: http://www.rebel.pl/ -------

  • 9. Data: 2004-01-09 21:32:54
    Od: "Luna-25" <l...@p...onet.pl>

    Odnośnie przekroczenia progu podatkowego to można w biurze księgowym firmy
    złożyć oświadczenie żeby nie płacić podatku dochodowego w miesięcznej
    zaliczce. U mnie w firmie jedna osoba to zrobiła wtedy dostaje więcej na
    rękę a rozlicza się w rocznym PICIE. Najlepiej dowiedzieć się u księgowego
    firmy jak to dokładnie wygląda. W każdym bądź razie jest taka możliwość.

    pozdrawiam
    Luna-25

  • 10. Data: 2004-01-12 11:55:52
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    > firmy jak to dokładnie wygląda. W każdym bądź razie jest taka możliwość.

    tak dobrze to niestety nie ma, a przynajmniej nie tak jak to opisalas.

    wojtek