PracaGrupypl.praca.dyskusjedotyczy oszustw w poradnictwie pracy › dotyczy oszustw w poradnictwie pracy
    From: "marcin.d19" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dotyczy oszustw w poradnictwie pracy
    Date: Tue, 17 Jun 2003 12:18:31 +0200

    Witam!

    Ostatnio przeczytałem artykuł w GW, a dokładniej o oszustwach "biur
    pośrednictwa pracy". Interesuje mnie odpowiedź na pytanie, co można zrobić w
    sytuacji, gdy
    dostaniemy taką ofertę, aby "udupić" ludzi, którzy
    naciągają innych szukających zatrudnienia. Jeśli zgłoszę to na policję, to
    co oni mogą zrobić w tej sprawie? Potrzebny jest namacalny dowód (tak
    przynajmniej ja rozumuję). Czy można w ogóle cokolwiek zrobić w tej sprawie?
    Jedynie można dać się naciągnąć, a potem dochodzić swoich praw własną drogą
    (nie zawsze legalną). W końcu kto ma respektować nasze prawa jak nie my
    sami.

    Pozdrawia
    Marcin