PracaGrupypl.praca.dyskusje › dostałem wypowiedzenie

  • 11. Data: 2004-11-25 10:22:12
    Temat: Re: dostałem wypowiedzenie
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 10:14:22 +0100, Jotte <t...@W...pl> napisał:

    > W wiadomości news:opsh0g7xau4iukdk@krzysztofc krzysztofsf

    > Może masz rację, niech będzie. ;)

    To nie jest, ze "mam racje" - wszystko zalezy od konkretnej sytuacji i
    konkretnych ludzi - jest to rzecz wzgledna. Natomiast przy takich
    rozmowach-negocjacjach nalezy pamietac, zeby nie stracic mozliwosci
    odwolania sie od wypowiedzenia do PIP (termin 7 dniowy od podpisania)
    poprzez przewlekanie bezproduktywnych rozmow.

    Jesli chodzi o mozliwosc ingerencji szefow - znam przypadek, gdy kolega
    stracil stanowisko kierownicze (dostal odprawke i te sprawy) , a czlowiek
    "numer 2" w firmie zalatwil mu ze wzgledu na sytuacje osobista (potezne
    kredyty) prace w charakterze sprzedawcy-magazyniera w samodzielnej filii
    spolki do czasu az nie znajdzie czegos odpowiadajacego kwalifikacjom.
    Naturalnie musial sie do niego przejsc, a wlasciwie przejechac do
    centrali, ze swoim problemem.