PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1praca.....a mialo byc tak pieknie............

  • 1. Data: 2004-11-24 06:31:41
    Temat: 1praca.....a mialo byc tak pieknie............
    Od: "monika" <s...@o...pl>

    wiam wszystkich bardzo serdecznie mam 21 lat.moja przygoda z praca zaczela sie
    dwa lat temu.podpisalam umowe o prace na czas probny (3 m-ce) i przez ten czas
    bylam strasznie zadowolona ze tak szybko i bez doswiadczenia udalo mi sie
    znalesc ciekawe zajecie.po uplywie terminu przelozony zapewnial mnie ze
    przedluzy ze mna umowe ale chwilowo nie ma czasu na "papierkowa
    robote".ta "chwila" trwala az caly okragly rok.a w tym czasie moje proszenie o
    umowe i ksiazeczke zdrowia.tak...... otrzymalam ja ale w kwietniu tego roku:-(
    podisalam nawet nowoa umowe ale..... okazalo sie ze pracuje na 0.5 etatu
    siedzac od 7,00 do 18,00.przystalam na to bo wiem jak bardzo trudno o prace. na
    papaierku 380 a do raczki 800. z regularnym wyplacaniem wynagrodzenia tez jest
    bardzo kiesko.przypadkiem dowiedzialam sie ze sa jakies niejasanosci w placeniu
    przez pracodawce skladek ZUS.nie otrzymalam rowniez pit 11 przez co bylo
    ogromne zamieszanie.i ciagle czegos brakuj pol roku temu powiedzialam sobie to
    koniec!!!!!!! ale od tamtej pory nic nie moge znalesc;-( i o co w tym wszystkim
    chodzi....???? co mam zrobic??

  • 2. Data: 2004-11-24 07:22:33
    Temat: Re: 1praca.....a mialo byc tak pieknie............
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    monika <s...@o...pl> napisał(a):

    > po uplywie terminu przelozony zapewnial mnie ze
    > przedluzy ze mna umowe ale chwilowo nie ma czasu na "papierkowa
    > robote".ta "chwila" trwala az caly okragly rok.
    to gratuluje cierpliwosci

    > na papaierku 380 a do raczki 800
    > z regularnym wyplacaniem wynagrodzenia tez jest bardzo kiesko
    ciesz sie, ze wogole placi

    > przypadkiem dowiedzialam sie ze sa jakies niejasanosci
    potwierdzony przypadek czy tylko plotka, sprawdz w zusie o ile udostepnia
    ci takie informacje

    > pol roku temu powiedzialam sobie to koniec!!!!!!!
    rozsadna decyzja

    > ale od tamtej pory nic nie moge znalesc;-(
    jesli jestes studentka daj znac na priva - to bedzie w pelni moralna
    propozycja

    > i o co w tym wszystkim chodzi....????
    o pieniadze i zbyt wysokie koszty zatrudnienia pracownikow.

    > co mam zrobic??
    usmiechnac sie:)
    nabrac wiecej optymizmu

  • 3. Data: 2004-11-24 07:53:34
    Od: Michał Łodziński <m...@n...o2.pl>

    > usmiechnac sie:)
    > nabrac wiecej optymizmu

    pojechać do pracy w UE np. na wyspy zmywać garnki
    jak ci dobrze pójdzie to może nawet w wyborzej o tobie popełnią reportaż

  • 4. Data: 2004-11-24 10:54:49
    Od: "Anonim" <A...@a...anonim>

    Użytkownik "monika" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    [...] co mam zrobic??

    Postawić pomnik Balcerowiczowi.

    MSPANDR

  • 5. Data: 2004-11-24 11:12:39
    Od: "Mikołaj" <l...@s...com>

    Użytkownik "Anonim" <A...@a...anonim> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "monika" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [...] co mam zrobic??
    >
    > Postawić pomnik Balcerowiczowi.

    Raczej gierkowi i jego kolegom...

  • 6. Data: 2004-11-24 11:51:30
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mikołaj" <l...@s...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Anonim" <A...@a...anonim> napisał w wiadomości

    > Raczej gierkowi i jego kolegom...

    Proponuje Ci abyś ten zrzut, zarzuty, skierował do
    swoich przodków że nie potrafili kraś!

    Józek