PracaGrupypl.praca.dyskusje › doktorat, studia czy praca

  • 11. Data: 2004-01-14 21:25:00
    Temat: Re: doktorat, studia czy praca
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > Mam poważny dylemat i nie wiem co robić.
    > Otóż zrobiłem mgr. inż z nawigacji satelitarnej i równocześnie
    > licencjata z informy.
    > Rok temu zacząłem się zaocznie "uzupełnia" z infy na polibudzie.
    > Aby mieć kasę na studia rozpocząłem studia doktoranckie z
    > nawigacji satelitarnej.

    ja bym popracowal z rok, czy dwa - zawsze to jakies doswiadczenie, odrobine
    lepiej staniesz finansowo na nogi, a jesli wrocisz na studia doktoranckie,
    to bedziesz mial duzo bardziej praktyczne spojrzenie na wiele spraw (chodz
    moze byc trudno sie zmobilizowac czy wrocisz; i druga sprawa warto bys
    poszukal pracy chodz troche zwiazanej ze swoim kierunkiem)

    poza tym wydaje mi sie, ze teraz w informie zmienia sie powolutku na plus
    (latwiej o prace), moim zdaniem takie rzeczy jak doktorat warto robic gdy
    jest recesja, jak istnieje szansa na wyjscie z recesji, warto skorzystac z
    dobrej fali

    doktorat to fajna sprawa, ale glownie dla siebie samego (chodz nie warto
    tego lekcewazyc, w koncu nie warto tylko zyc dla biegania do pracy ;)),
    doceniaja go (i to mocno zwykle) tylko zagraniczne duze koncerny, w innych
    firmach moze byc tylko balastem, chodz zalezy od ukladow

    udanej decyzji!