PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obejscie trzy miesiecznej odprawy??

  • 1. Data: 2004-01-12 21:54:35
    Temat: Obejscie trzy miesiecznej odprawy??
    Od: "Iwona" <i...@i...pl>

    Mialam podpisana umowe o prace na czas okreslony z dwu tygodniowym okresem
    wypowiedzenia bez koniecznosci okreslenia przyczyny wypowiedzenia. Przy
    zwolnieniu wszytko odbylo sie zgodnie z umowa - jedynie swiadectwo pracy
    dotarlo do mnie z miesiecznym opoznieniem. Obecnie moj byly kierownik -
    ktory zostal zwolniony miesiac po mnie podpowiada mi pozwanie bylego
    pracodawcy do sadu pracy - poniewaz uwaza ze mozna rozwiazanie naszych umow
    podciagnac pod redukcje etatow (rzeczywiscie przez ponad rok nikt nie zostal
    zatrudniony na nasze miejsce, a nawet teraz zaostala zatrudniona jedna
    osoba - ale sadze ze wiazalo sie to z rezygnacja z pracy mojej kolezanki,
    zas na miejsce kierownika do chwili obecnej - 22 miesiace nie zatrudniono
    nikogo). Moj byly kierownik mowi ze on otrzymal polecenie zwolnienia - bez
    wskazania konkretnej osoby, co oznacza ze powinnam byla otrzymac
    trzymiesieczna odprawe z powodu redukcji etatow - czy ktos z grupowiczow
    moze orientuje sie czy to prawda i jakie sa moje szanse? Zwolnienie
    nastapilo w 2002 roku.

    Pozdrawiam

    Iwona

  • 2. Data: 2004-01-13 19:03:35
    Temat: Re: Obejscie trzy miesiecznej odprawy??
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,
    w tej sprawie może jednak lepiej zapytać inspektora w PIP.

    wa