PracaGrupypl.praca.dyskusjedoktorat, studia czy praca › doktorat, studia czy praca
    From: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: doktorat, studia czy praca
    Date: Mon, 12 Jan 2004 22:44:27 +0100

    Witam

    Mam poważny dylemat i nie wiem co robić.
    Otóż zrobiłem mgr. inż z nawigacji satelitarnej i równocześnie
    licencjata z informy.
    Rok temu zacząłem się zaocznie "uzupełnia" z infy na polibudzie.
    Aby mieć kasę na studia rozpocząłem studia doktoranckie z
    nawigacji satelitarnej.
    I teraz np. jakbym znalazł gdzieś pracę to nie wiem czy olać
    doktorat i iść do pracy czy dociągnąć go - został rok.
    CO o tym sądzicie ?

    Tak samo za rok kończę studia na polibudzie z infy.

    Wogóle czy szukając pracy jako informatyk doktorat z innej
    dziedziny nie będzie zbędnym balastem ?? (Chociaż w sumie
    opracowuję software do nawigacji więc pokrewne trochę).
    Nie chodzi mi to, aby przez dr przed nazwiskiem dostawać więcej kasy.
    Chodzi mi czy to brane jest pod uwagę jako np. potwierdzenie jakiejś
    tam umiejętności twórczej pracy ??

    Boję się trochę, tego, że doświadczenia zawodowego nie mam a to będzie
    chyba najważniejsze. A i wiek (28) też nie najmłodszy.

    Co byście zrobili na moim miejscu ??