PracaGrupypl.praca.dyskusjedo kolegow GC pytanie o inwestycje ... › do kolegow GC pytanie o inwestycje ...
    From: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: do kolegow GC pytanie o inwestycje ...
    Date: Mon, 22 Jul 2002 20:00:21 +0200

    Panowie, mam dylemat.
    Poniewaz nie przeznaczam calej kasy na konsumcje i troche jej zostaje na
    koncie, stalem sie objektem zabiegow pracownikow swojego banku, ktorzy to
    pragna uczsczesliwic mnie jakas forma lokaty.

    Co radzice, co sami robicie z nadwyzkami gotowki, o ile wolno spytac.

    ja mam do dyspozycji w DB24:
    - dwa rodzaje funduszy powierniczych srednio i mocno agresywny, ale po tym
    co sie dzieje w USA (i kto wie kiedy zacznie sie w Europie) raczej gielda
    odpada.
    - fundusz powierniczy o klasie ryzyka 1. Sa to udzialy w zakupie, budowie i
    wynajmie nieruchomsci. W aktualnej chwili daje to mniej wiecej 5 do 5.5
    punkta w skali roku.
    - kasa budowlana diabli wiedza ile ale pewnie tak ze 4%
    - ... wiecej sie dowiem na kolejnym spotkaniu
    - oczywiscie sugeruja wykupienie ubezpieczenia na zycie z voll opcja (co w
    naszej sytuacji jest raczej chyba troche za szybko, a w mojej szczegolnie bo
    jedno ubezpieczenie juz mam)
    - ..

    co sadzicie, co sami zrobiliscie?
    jesli grupa nie jest najlepszym miejscem (czego nie sadze) to moze na priv.

    Pozdr.
    Beny