1. Data: 2002-12-16 20:15:54
Temat:Badania lekarskie - staz
Od:b-a-rt <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm..
Otoz zdecydowalem sie na staz...na stanowisku informatyka.
Tylko mam takie male pytanie - czy Urzad Pracy kierujac mnie na taki
staz pokrywa koszty badan lekarskich..czy tez moj przyszly pracodawca
czy tez ja sam bule za badania...
Jak to jest ?? dzieki za odpowiedzi

b-a-rt
GG 1054840

2. Data: 2002-12-17 12:25:25
Temat:Re: Badania lekarskie - staz
Od:Aleksandra <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b-a-rt wrote:

> [...]
> Tylko mam takie male pytanie - czy Urzad Pracy kierujac mnie na taki
> staz pokrywa koszty badan lekarskich..czy tez moj przyszly pracodawca

Za badania i szkolenie bhp płaci pracodawca.
A.

3. Data: 2002-12-20 19:01:17
Od:"Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co do bhp to pracodawca, a jesli chodzi o badania lekarskie to placi za nie
urzad pracy
(oplacasz je Ty, a posredniak zwraca Ci kase )

Jean