PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania lekarskie - staz

  • 1. Data: 2002-12-16 20:15:54
    Temat: Badania lekarskie - staz
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    Hmm..
    Otoz zdecydowalem sie na staz...na stanowisku informatyka.
    Tylko mam takie male pytanie - czy Urzad Pracy kierujac mnie na taki
    staz pokrywa koszty badan lekarskich..czy tez moj przyszly pracodawca
    czy tez ja sam bule za badania...
    Jak to jest ?? dzieki za odpowiedzi

    b-a-rt
    GG 1054840

  • 2. Data: 2002-12-17 12:25:25
    Temat: Re: Badania lekarskie - staz
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    b-a-rt wrote:

> [...]
    > Tylko mam takie male pytanie - czy Urzad Pracy kierujac mnie na taki
    > staz pokrywa koszty badan lekarskich..czy tez moj przyszly pracodawca

    Za badania i szkolenie bhp płaci pracodawca.
    A.

  • 3. Data: 2002-12-20 19:01:17
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    co do bhp to pracodawca, a jesli chodzi o badania lekarskie to placi za nie
    urzad pracy
    (oplacasz je Ty, a posredniak zwraca Ci kase )

    Jean