PracaGrupypl.praca.dyskusje › dg - etat -zwolnienie w czasie ciazy a ZUS...

  • 1. Data: 2005-05-06 07:19:09
    Temat: dg - etat -zwolnienie w czasie ciazy a ZUS...
    Od: st <s...@w...pl>

    hi,
    Mam pytanko: moja zona ma dzialalnosc gospodarcza, pracuje rownolegle na
    etacie w firmie panstwowej na czas nieokreslony. Obecnie jest na
    zwolnieniu w ciazy i niedlugo porod (2 miesiace). Mam pytano: jak w
    takim przypadku jest z oplacaniem zusu.

    Powinna placic tylko dotychczasowe zdrowotne czy pelen ZUS?
    Na podstawie czego stwierdzic czy powinna zaplacic pelen czy nie?

    dzieks
    --
    st

  • 2. Data: 2005-05-06 07:40:21
    Temat: Re: dg - etat -zwolnienie w czasie ciazy a ZUS...
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 06 May 2005 09:19:09 +0200, st <s...@w...pl> napisał:

> [...]
    >
    > Powinna placic tylko dotychczasowe zdrowotne czy pelen ZUS?
    > Na podstawie czego stwierdzic czy powinna zaplacic pelen czy nie?

    Mi sie wydaje, ze bedac na zwolnieniu lekarskim nie powinna nic placic, a
    moze nawet po miesiacu cos otrzymywac.
    Skontaktuj sie z zus jak ma dostarczac zwolnienia.
    Tak przy okazji, mam znajoma, bedaca wylacznie na DG, ktora w okresie
    starania sie o dziecko podniosla skladke zus do dozwolonego maksimum,
    planujac rychle odebranie tego zwolnieniami ciazowymi itp (ksiegowa
    prowadzaca odplatnie ksiazki- chyba wiedzial co robi ?)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##