PracaGrupypl.praca.dyskusje › delegacja - jak dlugo

  • 1. Data: 2004-02-10 11:10:38
    Temat: delegacja - jak dlugo
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Witam,

    Czy jest moze okreslone w kodeksie pracy jak dlugo moze trwac delegacja ?
    Mam sytuacje iz pracodawca wysyla mnie w delegacje tygodniowe (na 5 dni) i
    trwa to od paru miesiacy.
    Czy jest to zgodne z prawem ??

    Pozdrawiam
    Piotrek,

  • 2. Data: 2004-02-10 11:38:10
    Temat: Re: delegacja - jak dlugo
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    > Mam sytuacje iz pracodawca wysyla mnie w delegacje tygodniowe (na 5 dni) i

    a nawet jak nie jest zgodne z prawem to co to zmieni??? jestes w stanie
    wyegzekwowac?
    jesli tak, to idz od razu do szefa i powiedz ze ci to nie pasuje i albo cos
    sie zmieni albo ty sie zwalniasz. co wiecej uzyskasz z zapisem prawnym?

    wojtek