PracaGrupypl.praca.dyskusje › definicje na liscie plac...

  • 1. Data: 2004-08-05 22:17:06
    Temat: definicje na liscie plac...
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    za lipiec 2004 dostalem wycinek z wyplaty ale nie wiem co konretnie
    oznaczaja :

    - Urlop wypoczynkowy 8,00 ( rozumiem ze mam jeszcze 8 dni urlopu?:)

    - Srednia urlopowa 2,08 ( w lipcu bralem tylko 1 dzien urlopu )

  • 2. Data: 2004-08-05 22:34:05
    Temat: Re: definicje na liscie plac...
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > - Urlop wypoczynkowy 8,00 ( rozumiem ze mam jeszcze 8 dni urlopu?:)
    pewnie to sam wyliczyłeś na podstawie swojego wymiaru urlopowego minus to
    co w tym roku wykorzystałeś :)

    > - Srednia urlopowa 2,08 ( w lipcu bralem tylko 1 dzien urlopu )
    średnia urlopowa to jest jakiś zamiennik dawnych "wczasów pod gruszą".
    Musisz się zorientować, jak to jest dokładnie rozliczane w twojej pracy.
    Generalnie chodzi o jakieś dodatki z funduszu socjalnego

  • 3. Data: 2004-08-06 05:17:43
    Od: "Mariusz Z" <m...@u...pl>

    > średnia urlopowa to jest jakiś zamiennik dawnych "wczasów pod gruszą".
    > Musisz się zorientować, jak to jest dokładnie rozliczane w twojej pracy.
    > Generalnie chodzi o jakieś dodatki z funduszu socjalnego

    To nie tak!
    Kiedy pracownik idzie na urlop, przepisy mówią, że nie może NIC na pensji
    stracić.
    W związku z tym od składników "zmiennych", wylicza się średnią (dokładnie
    jak
    w średniej chorobowej, tyle, że tam bierze się pod uwagę wszystkie
    składniki). Weźmy np. nadgodziny: za nie należy się dodatek, ale pracownik
    nadgodzin nie miał, bo był przecież na urlopie! W związku z tym wylicza się
    średnią z nadgodzin za ostatnie 6 miesięcy i mnoży się ją przez ilość dni
    urlopu. Proste :-)

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 4. Data: 2004-08-06 17:44:05
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [LuK] - 2004-08-06 00:17:

    > - Urlop wypoczynkowy 8,00 ( rozumiem ze mam jeszcze 8 dni urlopu?:)

    IMHO liczba godzin urlopu wykorzystana w miesiącu listy

    > - Srednia urlopowa 2,08 ( w lipcu bralem tylko 1 dzien urlopu )

    Znaczy się, że zarabiasz dość równo co miesiąc :)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 5. Data: 2004-08-06 17:44:27
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Mariusz Z] - 2004-08-06 07:17:

    > średnią z nadgodzin za ostatnie 6 miesięcy i mnoży się ją przez ilość dni
    > urlopu. Proste :-)

    3 miesiące, 6 jest przy chorobowym

  • 6. Data: 2004-08-06 20:27:52
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > IMHO liczba godzin urlopu wykorzystana w miesiącu listy

    niemozliwe k***a :( , bralem tylko jeden dzien

    > Znaczy się, że zarabiasz dość równo co miesiąc :)

    zgadza sie -- rowno i malo( tzn. nonstop tyle samo :(

  • 7. Data: 2004-08-06 20:42:35
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [LuK] - 2004-08-06 22:27:

    > niemozliwe k***a :( , bralem tylko jeden dzien

    No a jeden dzień to przecież 8 godzin :) Napisałem że ta pozycja oznacza
    że w miesiącu, którego dotyczy lista miałeś osiem godzin urlopu.