PracaGrupypl.praca.dyskusje › Renta

  • 1. Data: 2004-08-05 22:51:19
    Temat: Renta
    Od: Carramba <r...@p...onet.pl>

    Hej, gdzie zanlezc informacje o warunkach uzyskiwania rent z tytulu
    trwalej utraty niezdolnosci do pracy? Dzieki za info

  • 2. Data: 2004-08-05 22:56:36
    Temat: Re: Renta
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    w guglu?
    wpisałem hasło "renta inwalidzka" i znalazło 596 odnośników, z czego kilka
    pierwszych pewnie da ci odpowiedź

  • 3. Data: 2004-08-05 23:06:26
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2004 00:56:36 +0200, gromax <g...@W...interia.pl>
    napisał:

    > w guglu?
    > wpisałem hasło "renta inwalidzka" i znalazło 596 odnośników, z czego
    > kilka
    > pierwszych pewnie da ci odpowiedź

    Ale po co mu renta, jesli "trwale utracil niezdolnosc do pracy" ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-08-05 23:29:50
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Ale po co mu renta, jesli "trwale utracil niezdolnosc do pracy" ?

    w sumie mnie to nie obchodzi:) chciał informacji na temat, pokazałem mu
    gdzie i jak może poszukać. A co z tym zrobi to juz nie moja broszka