PracaGrupypl.praca.dyskusje › dane w CV - prawda czy falsz?

  • 11. Data: 2002-01-26 08:51:34
    Temat: Re: dane w CV - prawda czy falsz?
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>

    Stało się to 25 Jan 2002 10:30:09 +0100, gdy <g...@p...onet.pl>
    napisał:

    >aby zadzwonic do firmy X lub Y HRwiec musi:
    >- wiedziec gdzie taka firmna sie znajduje, znac tel. adres i osobe, ktora byla
    >szefem delikwenta - w cv nie pisze sie tego typu danych
    >- miec czas, ludzi i kase na tel. aby dzownic, ustalac a jesl idostaje na 1
    >oferte przyslowiowy worek z cv'kami to
    >- czuc, ze kandydat jest na tyle zaj...., zeby poswiec jemu ten czas

    Zgoda, ale gdy cv jest obiecujace na tyle, ze chca Cie zaprosic na
    rozmowe, to nie martw sie, sprawdza to.

    Oczywiscie kwestia oplacalnosci dochodzi - nikt nie bedzie sprawdzal
    szczegolowych referencji recepcjonistki, inna sprawa z dyr. finansowym.

    >O "specjalistach" mam co najmniej srednie zdanie.

    Dlaczego?

    > A wolabym poznac szczegoly.

    jak oszukiwac w CV tak aby konsultant pod drugiej stronie nie poznal? :)

    pzdr
    .r