PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy sa jakies przywileje dla pracujacych studentow › czy sa jakies przywileje dla pracujacych studentow
  • Data: 2003-12-20 18:08:03
    Temat: czy sa jakies przywileje dla pracujacych studentow
    Od: "PD" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    Pracuje w sredniej wielkosci firmie handlowo uslugowej. Studiuje zaocznie w
    kierunku zwiazanym z moja praca. Firma z tego tytulu nijak mi nie pomaga.
    Przy podpisywaniu umowy, wlasciciel wspomnial, ze wszystko co jest w
    kodeksie pracy powiedziane o takich jak ja tzn wszystkie przywileje, beda mi
    przyznane. Mial na mysli ew. ekstra dni wolne od pracy np na nauke.

    Niestety do dnia dzisiejszego pani kadrowa nie byla w stanie powiedziec mi
    czy sa jakies przywileje plynace z tego faktu, ze sie ucze.

    Bardzo prosze o wypowiedzi, czy sa przewidziane jakies opcje dodatkowych dni
    wolnych od pracy w ciagu roku na doksztalcanie lub jakies inne przywileje?
    Jest szansa, ze pracodawca poszedlby mi na reke i dal np w sesji pare dni
    ale kodeks musi o tym stanowic.

    Studiuje zaocznie na SUM'ie.

    Bede serdecznie wdzieczny za odpowiedzi,

    Pozdrawiam,
    Paweld