PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zleceni, Urzad pracy

  • 1. Data: 2005-04-19 07:27:53
    Temat: Umowa zleceni, Urzad pracy
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    Witaj !

    Kilka pytan :) Nie linczujcie bo juz pewnie bylo :)
    Znowu Umowa-Zlecenie i urzad pracy :)

    Kilka pytan:
    Umowy zlecenia:
    1. Czy jesli osoba dojezdza to mozna wliczyc to w koszty? Kiedys ktos
    pisal ze bodajze odlicza sie 20%... zglasza sie gdzies to w
    ksiegowosci? czy po prostu kazda umowa-zlecenie jest objeta 20%
    kosztem uzyskania przychodu? czy jakos tak?

    Urzad pracy:
    2. Jesli ktos jest zarejestrowany jako bezrobotny.. kiedy bylo cos
    takiego ze jesli bezrobotny znajdzie sobie sam prace to wtedy UP moze
    wyplacic jakas tam "nagrode". Jest to nadal? I jak sie mozna o to
    starac?

    Z gory przepraszam jesli znowu to samo :)
    Problemy z przegladaniem grupy.
    I serdecznie wszystkim z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi :)

    Pozdrawiam
    Rafal (korzystajacy z konta Jagodki)

    P.S. A teraz Jagodka sie jeszcze wtraci :) Korzysta ktos z Bramki
    email<> news?

    Bo ja tak od dawna przegladalam grupy. Przysylalo sie na skrzynke i
    sobie przegladalam...
    i od tygodnia cosik nie dziala :( i zeby przejrzec grupe to poprzez
    strone www :(
    Wysylac moge (chyba - zaraz to sprawdze poprzez tego emaila:)) ale co
    z odbieraniem? Mial tak ktos albo ma? Coz to sie mogla stac?

    Jagodka

  • 2. Data: 2005-04-21 06:12:10
    Temat: Re: Umowa zleceni, Urzad pracy
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia 19 Apr 2005 09:27:53 +0200, Jagodka napisał(a):

> [...]
    > takiego ze jesli bezrobotny znajdzie sobie sam prace to wtedy UP moze
    > wyplacic jakas tam "nagrode". Jest to nadal? I jak sie mozna o to

    Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
    art. 48

    Dodatek przyznaje się na wniosek osoby zainteresowanej (to z jakiegoś
    rozporządzenia wynika - nie pamiętam teraz dokładnie z jakiego).

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl