PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy program do sprzedarzy musi mieć homoplogacje???? › czy program do sprzedarzy musi mieć homoplogacje????
    From: "Yeh" <y...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: czy program do sprzedarzy musi mieć homoplogacje????
    Date: Tue, 27 Sep 2005 23:40:54 +0200

    Witam.
    Mam pytanie.
    pracuje sopbie w księgarni mamy autorski program do obsługi...
    sęk w tym że sięsypie na okrągło....
    dochodzi do tego że wystawia mi dwa paragony w miejsce jednej sprzedarzy
    czasem potrafi mieć opóźnienie kilka sekkund zanim załapie że wpbijam mu
    nową pozycje
    takich kwiatków jest dziesiątki

    Pytanie następujące:
    czy program do sprzedaży musi mieć jakąśchomologacje np. MF?
    czy poprostu to sprawa firmy.. aby sietylko rozliczyli ?????

    ten na któym pracuje umożliwa mi dosłownie wszystko
    tnz mogę maniipulować stanami magazynowymi, cenami zakupu i sprzedaży...
    jeszcze tylko brak mi moożliwości abym mógł edytować wystawione wcześniej
    dokumenty..
    heh.,..
    w niedługiom czasie będą wymagać u mnie podpisania zgody na
    odpowiedzialność materialną
    tyle że gdy wprowadzam czasem korekte do faktury a program czasem mi to
    zdubluje albo nie zauważy (dokumenty są poprawne - stany mag są wtedy do
    kitu) program czasem ma fantazje coś od siebie zrobić, więc nie uśmiecha mi
    sięodpowiadać za coś na co nie mam wpływu
    a zwłaszcza że nie widzę problemu aby byle łajza z netu nam namieszała
    bo nie mamy ani firewalla na zewnętrznym IP tylko ten z SP2
    ani sensownego AV bo uzywamy jakiegoś za free nawet nie pamiętam.. :(
    informatyk jest jeden na kilkanaście oddziałów w Polsce !!!!!

    dłuuugo by opowiadać, dla mnie to horror.. ale jak na razie tak jak TV
    gdy będe musiał odpowiadać kasą to będzie horror w realu :(

    czego mogę wymagać gdy przyjdzie do odpowiedzialności ????
    Pozdrawiam Y.

    --
    What's up Doc????