PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy nalezy sie odprawa ?

  • 1. Data: 2003-02-03 22:57:58
    Temat: czy nalezy sie odprawa ?
    Od: "sith" <n...@n...pl>

    witam

    czy jezeli bylem zatrudniony na niepelny wymiar czasu pracy (4/5 etatu) to
    czy przy zwolnieniach grupowych przysluguje mi odprawa ?

    w dziennikach ustaw znalazlem cos takiego:

    "nie przsluguje pracownikowi zatrudnionemu w niepełnym wymiarze czasu pracy
    i otrzymującemu emeryturę
    lub rentę albo zatrudnionemu] <który nabył prawo do emerytury lub renty albo
    który jest zatrudniony> w innym zakładzie pracy w pełnym wymiarze czasu
    pracy lub w kilku zakładach pracy łącznie w pełnym wymiarze czasu pracy,"
    nie potrafie tylko powiedziec czy ustawa ta byla modyfikowana. po prostu nie
    moge sie polapac w mnogosci odsylaczy. bardzo prosze o pomoc. ponoc jest to
    tekst ujednolicony wiec ostateczny ale nie potrafie go zinterpretowac.
    oto zrodlo :
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/c5ccd029e
    a8813cec1256657004bb7a5/$FILE/D19900019L.pdf

    sith

  • 2. Data: 2003-02-04 11:55:08
    Temat: Odp: czy nalezy sie odprawa ?
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

    Odprawa nie przysługuje pracownikowi zatrudnionemu w niepełnym wymiarze
    czasu pracy i otrzymującemu emeryturę lub rentę albo zatrudnionemu w innym
    zakładzie pracy w pełnym wymiarze czasu pracy lub w kilku zakładach pracy
    łącznie w pełnym wymiarze czasu pracy,

    tak więc jeśli nie masz renty ani emerytury, ani nie pracujesz gdzie
    indziej, to odprawa się należy niezależnie czy jesteś zatrudniony na cały
    czy część etatu

    BS

  • 3. Data: 2003-02-04 12:26:49
    Temat: Re: czy nalezy sie odprawa ?
    Od: "sith" <n...@n...pl>

    > tak więc jeśli nie masz renty ani emerytury, ani nie pracujesz gdzie
    > indziej, to odprawa się należy niezależnie czy jesteś zatrudniony na cały
    > czy część etatu

    dzieki bardzo,
    przegladajca archiwum grupy znalazlem wzmianki tylko o pierwszej czesci
    czyli ze jezeli jest nie caly etat to sie odprawa nie nalezy, nikt nie
    wspominal ze to jest uwarunkowane otrzymywaniem renty/emerytury lub praca
    gdzie indziej.

    sith