PracaGrupypl.praca.dyskusje › czego szukac?

  • 11. Data: 2004-06-16 10:18:30
    Temat: Re: czego szukac?
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Ze znam, ze dobrych, czy ze chodzilam majac 1.5 roku? ;)

    Nie wnikam :))

    > Trudno powiedziec :) Jednak, po zastanowieniu - musze, bo po
    > zaspokojeniu podstawowych potrzeb, co stalo sie trudniejsze po wejsciu
    > do UE (eh, te ceny papierosow i piwa...) wypadaloby jeszcze na jakis
    > chlebek zarobic ;)

    A powiedz ty nam, co tak naprawde cie interesuje (oprocz instalowania
    platnikow)

    Tomek

  • 12. Data: 2004-06-16 12:39:02
    Od: kayka <k...@z...kis.p.lodz.pl>

    chinol wrote:

    > A powiedz ty nam, co tak naprawde cie interesuje (oprocz instalowania
    > platnikow)

    Pod wzgledem finansowym? To platniki sa bezdyskusyjnie na 1 miejscu
    mojej listy zainteresowan. A poza tym - to co akurat robie. I moze to
    byc zarowno praca licencjacka z literatury wiktorianskiej, tlumaczenie
    skryptu do marketingu jak i napisanie skryptu do usprawniania wydrukow z
    roznych oddzialow firmy. Jesli chodzilo Ci o zainteresowania niezalezne
    od zrodel dochodu to w tej chwili - Delphi i Java czynnie, perl i C++
    biernie (poczytuje sobie na razie) a starsze - krotkofalarstwo, historia
    Dolnego Slaska, sieci kompuiterowe, czytanie i tlumaczenie (chwilowo
    tylko angielski). To tak z rzeczy, ktore mnie (ale moge sie mylic)
    wydaja sie przydatne w ewentualnej pracy.
    Wystarczajaco dokladnie?

    --
    Kayka

    gg# 2429068
    k...@j...org

  • 13. Data: 2004-06-16 13:11:05
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > tylko angielski). To tak z rzeczy, ktore mnie (ale moge sie mylic)
    > wydaja sie przydatne w ewentualnej pracy.

    No jestem pod wrazeniem. Wiec skad wogule wzielo sie twoje pytanie ?

    Tomek

  • 14. Data: 2004-06-16 13:29:25
    Od: kayka <k...@z...kis.p.lodz.pl>

    chinol wrote:

    > No jestem pod wrazeniem. Wiec skad wogule wzielo sie twoje pytanie ?
    >
    > Tomek

    Aaaa... wiedzialam, wiedzialam!!! Nikt mnie nie rozumie! ;) A wzielo sie
    z potrzeby/checi znalezienia _stalego_ dochodu. A do uzyskiwania stalego
    dochodu przydaje sie na ogol stala praca. A stala praca, w
    przeciwienstwie do zlecen nie pojawi sie ot, tak, tylko trzeba sie za
    nia rozejrzec. A (to juz ostanie a) nie za bardzo wiem, w ktora strone
    sie mam rozgladac dokladniej. Nic to, poczekam chyba az sama przyjdzie i
    dziekuje za proby pomocy.

    Kayka

    gg# 2429068
    k...@j...org

  • 15. Data: 2004-06-16 13:59:30
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > nia rozejrzec. A (to juz ostanie a) nie za bardzo wiem, w ktora strone
    > sie mam rozgladac dokladniej. Nic to, poczekam chyba az sama przyjdzie i

    Lol ty prawdziwa kobieta jestes :)
    Chcialabym ale nie wiem co :) Interesuje mnie wszystko, dobra jestem we
    wszystkim tylko co ja mam biedna z tym wszystkim zrobic :)))
    Ja jak szukalem roboty, to rozgladalem sie za tym co mnie interesowalo (jak
    szukali kogos do .net to nawet nie szedlem, chociaz znam, ale nie lubie
    ) ) Chyba na tym polega szukanie pracy (stadmoje pytanie wczesniej czy
    chesz, czy musisz).

    Tomek