PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas rozwiazania umowy › czas rozwiazania umowy
    From: "Babcik" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: czas rozwiazania umowy
    Date: Thu, 27 Jun 2002 11:55:58 +0200

    Witam,
    dostaje wypowiedzienie od pracodawcy
    1 miesieczne (choc naleza mi sie 3 miesiace) -
    rozumiem ze tutaj nalezy sprawe oddac do sadu.
    Pracodawca argumentuje 1 miesieczny okres czasem trwania
    umowy (ostatniej) i nie uwazgledani porpzednich
    zawartych na czas okreslony 2 X 1 rok ;)

    Jak wyglada sytuacja z urlopem pod grusza.
    Czy pracodawca ma mi prawo odmowic udzielenia naleznego mi
    urlopu. Czy bede w stanie przed sade udowodnic ze
    odmowa wynikala tylko z tego aby nie wyplacil mi
    wczasow pod grusza.

    Wewnatrz zakladowe przepisy mowia ze dostanie je
    pracownik ktory jednorazowo wezmie 10 dni urlopu.
    Czy jezeli przez ten bledny okres wypowiedzenia
    nie mam tyle urlopu moge rowniez w sadzie walczyc o
    wczasy pod grusza ?

    Likwidacja stanowiska pracy.
    Co mi sie nalezy i jaka wysokosc odprawki przy zatrudnieniu
    wiekszym niz 3 lata

    Pozdrawiam

    BAbcik
    Centrum Telefonii Komorkowej ctk.pl