PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic z takim pracodawca.. › co zrobic z takim pracodawca..
    From: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: co zrobic z takim pracodawca..
    Date: Mon, 14 Mar 2005 09:55:10 +0100

    a wiec tak.. umowa o prace byla na 3 miesiace.. maly oddzial w moim
    miescie i wszyscy z umowa na taki sam okres czasu (co wiecej w
    ostatnim tygodniu naszej umowy juz pojawiaja sie ogloszenia w lokalnej
    prasie na nasze stanowiska.. a nas nikt nie informuje o niczym) -
    ostatnim dniu umowy pada propozycja kontynuacji wspolpracy ale... na
    umowe o dzielo (z takim samym zakrese obowiazkow!! z 8-godzinnym dniem
    pracy!! i takim samym wynagrodzeniem "na reke" - oczywiscie bez zusu
    itp)
    druga wyplata: opoznienie 12 dni (dopiero po wielokrotnych
    upomnieniach i przyslowiowym "chodzeniu za tym" raczyli wplacic - bez
    slowa przepraszam)
    umowa skonczyla sie 28 lutego- do tej pory nie otrzymalam pita za
    2004 oraz swiadectwa pracy (twierdza ze wyslali - no ale badzmy
    powazni.. zadana przesylka nie idzie 2 tyg)
    --nie zdecydowalam sie na kontynuacje pracy w tej firmie ze wzgledu na
    ta "laske" z druga wyplata i odwiedziny komornika w oddziale w moim
    miescie w ostatnim dniu mojej umowy- (nie oplacony od pol roku czynsz
    !! ) - jak i na charakter pracy ktory jak sie okazalo mi nie
    odpowiada.. nie mowiac juz o tej ich wspanialej "propozycji"
    kontynuacji wspolpracy

    no i oczywiscie jest juz 14 marzec.. (w umowie stoi ze wyplata 10tego)
    a ostatniej wyplaty nadal nie ma (a jeszcze ciekawi mnie czy
    uwzglednia 5 dni ekwiwalentu za niewykorzystany urlop)

    zastanawiam sie co robic.. bo juz mi troszke cierpliwosc siada ze o
    rzeczy ktore maja obowiazek wystawic/wyplacic musze sie dopominac jak
    jakis zebrak (prawie tak jestem traktowana..)

    Canoe
    "mielahisvuohta - a state of mind where your mind is disconnected"