PracaGrupypl.praca.dyskusje › co się dzieje w poczcie polskiej

  • 1. Data: 2005-07-21 10:54:12
    Temat: co się dzieje w poczcie polskiej
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    to normalne?

    - praca od 13 do 23 (oficjalnie do 21.30.) i za to zadnych nadgodzin?
    ochrona się wówczas w...a bo obiekty sa niepozabezpieczane
    - listonosze schodzą z rejonu o 20:15 a odprawa (kasa do banku) jest 20:20 -
    jak ich rozliczyc?
    - wiele innych absurdów - np.brak kopert i znaczkow mimo zamowień, a mozna
    je kupic w kiosku obok poczty
    - brak kibla, syf

  • 2. Data: 2005-07-21 11:51:16
    Temat: Re: co się dzieje w poczcie polskiej
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    jak to co?
    brak wam dobrego gospodarza
    ja bym w poczta porzadek zrobil no ale nim mnie nie wsadzi na fotel prezesa
    bo nie mam kolegow
    ten moloch sie trzyma tylko dlatego ze jest monopolista
    :]