PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sadzicie o pracy w firmie RINF?? › co sadzicie o pracy w firmie RINF??
    From: amol <a...@d...this.o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: co sadzicie o pracy w firmie RINF??
    Date: Fri, 16 Sep 2005 19:42:07 +0200

    powiedzcie mi prosze co sadzicie o firmie www.rinf.pl ?

    sytuacja jestg nastepujaca, byc moze moja znajoma zostanie przez nich
    zatrudniona; ale powiem szczerze ze ja ta firme zawsze omijalem szerokim lukiem;

    oferty mieli ciekawe i wogole, ale jak kiedys na mojej uczelni doszlo do
    spotkania zjej przedstawicielem to przyslali niedorajde;

    czlowiek nie potrafil odpowiedziec na zadne konkretniejsze pytania;
    nie wiedzial nic o podstawach prawnych, o tym ze musza byc gdzies zarejestrowani
    jesli podejmuja sie oferowac prace za granica; nie wiedzial czy sa; nie wiedzial
    totalnie nic w zasadzie.... nie znal sie ani na programowaniu (szukaja
    programistow) ani na marketingu, ani sam nie wime na czym; z dyskusji tej
    wyniklo dla wszystkich jedno - nie warto sobie zawracac glowy; szczegolow nie
    pamietam, ale caly 4 i 5 rok studiow wyszedl przed uzupelnieniem jakicholwiek
    ankiet ala CV; wystarczyly pytania wstepne i po kwadransie cala sala prawie
    opustoszala;

    ale...

    moze cos sie zmienilo? albo przypadek sprawil ze przyslali niekompetentna osobe?

    interesuja mnie opinie osob, ktore dostaly w ten sposob prace;
    czy sa zadowolone, czy nie ma przekretow jakichs, itd...
    czy peniadze sa w miare normalne biorac pod uwage ze praca dotyczy firm typu
    Siemens oraz miast typu krakow/warszawa; bo ja sobie zdaje sprawe ze siemens
    napewno zaplaci odpowiednio, kwestia tylko taka ile potem sie dostanie od
    rinfu... a ile dostanie rinf... (tego pewnie sie nie dowiem;-)

    tak wiec tak mniej weiecej w jakich progach moglibyscie okreslic stawke jaka
    moze uzyskac programista swiezo po studiach?
    nie mowie tu oczywiscie o jakims geniuszu czy urodzonym programiscie;
    ale o czlowieku po doglebnych studiach informatycznych ktory ma pewna wiedze,
    niewielka praktyke i potencjal zeby ta wiedze i umiejetnosci rozwijac;

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej